Chcesz by, Twoi ludzie umieli załatwić reklamację zgodnie z prawem i spokojnie obsłużyli każdego klienta?
Chcesz by, wiedzieli jak radzić sobie z agresywnym czy wzburzonym klientem?
Chcesz by, wiedzieli jak stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient wysłuchał argumentacji?
Czy wiesz, że aż 65% wszystkich rezygnacji z usług wynika z niezadowalającej obsługi?
Szkolenie nauczy, jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych i z nadmiernym stresem w pracy. Na tym szkoleniu pokażemy prawne, jak i psychologiczne aspekty obsługi reklamacji.
Twoi handlowcy czy pracownicy biura obsługi klienta poznają techniki pracy i będą potrafili:
umiejętnie przeprowadzić i kontrolować rozmowę reklamacyjną
zachowywać się konstruktywnie w trudnych sytuacjach interpersonalnych
wykorzystać psychologiczne aspekty reklamacji
zastosować prawne aspekty reklamacji
Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak budować relacje, jak inicjować kontakt z klientem.
Dzięki temu, że zastosują je w pracy i będą je wdrażać, ich jakość pracy będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania.
ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW
ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW
Spokojne załatwienie reklamacji i współpraca ze wzburzonym klientem to wyzywanie dla emocji twoich pracowników. Daj im narzędzia do pracy i naucz panować nad emocjami, by umieli sprostać wyzwaniu i pomóc klientom przejść przez proces reklamacji. Spraw, by klienci czuli, że są obsługiwani przez profesjonalistę, który wie co robić. Niezwykle ważne jest, by organizacja potrafiła nie tylko sprzedać, ale również obsłużyć swoich klientów. Istotne, by pracownicy Państwa organizacji potrafili spokojnie złagodzić negatywne emocje klienta i zniwelować stres związany z obsługą trudnego klienta.
Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, pracowników BOK, pracowników serwisu.
Czas trwania: 1 dzień (8 godzin szkoleniowych).
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Napisz do nas - dopasujemy termin i zakres tematów do Twoich potrzeb, do potrzeb Twojej firmy.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.