Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Opinie uczestników

Superszkolenia Opinie uczestników

Dowody uznania od uczestników naszych szkoleń

Każdy uczestnik po szkoleniu ma szansę wypełnić ankietę i podzielić się swoją opinią. Nasza średnia ocena to 4,9/5. Dowody skuteczności szkoleń i opinie uczestników:

Liliana
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Paweł z Warszawy
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Emilia z Krakowa
po szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Monika
po szkoleniu „Obsługa trudnego klienta w administracji publicznej”
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Dominik
po szkoleniu „Obsługa trudnego klienta w administracji publicznej”
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Rafał z Warszawy
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Bardzo przystępny sposób przeprowadzenia, mała grupa, dużo przykładów, formuła warsztatowa OK, elastyczność prowadzącego na potrzeby i informacje od uczestników, dobra lokalizacja szkolenia :)
Monika z Katowic
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Trening oparty na doświadczeniach z własnej pracy. Zdobyłam nowe umiejętności w zarządzaniu zespołem. Wiedza do wykorzystania w praktyce !
Anna z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Uświadomienie sobie ważności tematów o których mało się wiedziało. Uświadomienie sobie błędów, które się popełnia w rozmowie z pracownikami. Poznałam ciekawe techniki kontroli i motywowania pracowników. Bardzo polecam to szkolenie.
Katarzyna z Warki
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
DOSKONAŁE...
Tomasz z Radomska
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Szkolenie na wysokim poziomie merytorycznym. B. miła atmosfera. Polecił bym to szkolenie znajomym. Profesjonalizm prowadzącego.
Krzysztof z Warszawy
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Odświeżenie posiadanej wiedzy i informacji oraz ćwiczenia praktyczne przekazane w ciekawej formie. Ocena szkolenia: celujący.
Zbigniew F.
po szkoleniu „Zarządzanie zespołem w pigułce”
„Jak na tak krótkie szkolenie – bardzo dobre”
Jadwiga D.
po szkoleniu „Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek”
„Bardzo pozytywnie oceniam szkolenie oraz trenera prowadzącego. Zagadnienia przedstawiane wyczerpująco i interesująco.”
Marta R.
po szkoleniu „Zarządzanie zespołem pracowniczym”
„Spełniało oczekiwania.”
Marzena
po szkoleniu „Zarządzanie czasem”
„Bardzo fanje szkolenie, dobrze przeprowadzone, przykłady z życia. Polecam”
Katarzyna M.
po szkoleniu „Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek”
„Ciekawe, pomocne, przydatne na moim stanowisku pracy.”
Tomasz B.
po szkoleniu „Zatrudnianie cudzoziemców”
„Bardzo profesjonalne szkolenie, obejmujące wszytskie procesy"
Kamil Z.
po szkoleniu „Zarządzanie zmianą”
„Miła atmosfera, profesjonalny trener.”
Anna U.
po szkoleniu „Zostań swoim własnym coachem - automotywacja do pracy ”
"Bardzo podobała mi się praktyka oraz ćwiczenia w trakcie szkolenia.”
Marcin K.
po szkoleniu „Efektywna komunikacja”
„OK.Dobrze przeprowadzone, konkretnie, profesjonalnie”
Justyna B.
po szkoleniu „Etykieta i komunikacja w biznesie”
„Szkolenie mi się podobało i zainspirowało mnie do pracy nad sobą.”
Robert G.
po szkoleniu „Obsługa klienta”
„Jedno z kilku bardzo ciekawych szkoleń, które dokładnie uzupełniają potrzeby.”
Zbigniew K.
po szkoleniu „Ochrona danych osobowych”
„Najbardziej podoba mi się forma warsztatowa szkolenia. Uwag nie mam.”
Bartosz
po szkoleniu „Reklamacje - prawne i psychologiczne aspekty obsługi klienta”
„Bardzo dynamiczne, otwarte na uczestników i ich oczekiwania.”
Diana F.
po szkoleniu „Reklamacje - prawne i psychologiczne aspekty obsługi klienta”
„Szkolenie przydatne, oparte na przykładach.
W dobry sposób zobrazowane."
Agata Z.
po szkoleniu „Reklamacje - prawne i psychologiczne aspekty obsługi klienta”
„Świetnie przeprowadzone szkolenie, bardzo miła atmosfera, wartościowe warsztaty.”
Michał K.
po szkoleniu „Skuteczne zamykanie sprzedaży - techniki finalizacji”
„Bardzo konstruktywne, przejrzyste, profesjonalnie przeprowadzone szkolenie.”
Paweł Ż.
po szkoleniu „Kontrola zarządcza”
„10/10 Przyjemna atmosfera, dużo ćwiczeń, ciekawe, praktyczne przykłady.”
Tomasz S.
po szkoleniu „Kontrola zarządcza”
„Profesjonalne, miła atmosfera.”
Patrycja
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Dominika
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Ewelina
po szkoleniu „Profesjonalna obsługa trudnego klienta”
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Grzegorz
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Marcin
po szkoleniu „Obsługa trudnego klienta w administracji publicznej”
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Małgorzata z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Świetnie przygotowane szkolenie, trafiona forma warsztatowa(...)mnóstwo konkretnych przykładów. Po szkoleniu pojawiła się u mnie chęć rozwinięcia tego tematu oraz sprawdzenia innych. Wiele się nauczyłam, dziękuję!
Justyna z Krakowa
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Bardzo ciekawie przeprowadzone szkolenie. Pozytywnie nastawiające do konieczności wprowadzenia zmian w kierowaniu zespołem.
Wojciech z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Szkolenie bardzo przydatne w dalszym życiu zawodowym. Powoduje refleksje w danej pracy
Wiesława z Poznania
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Wiele mi dało szkolenie, gdyż poznałam wiele nowych metod i zasad w zarządzaniu kadrami, pracy i współpracy oraz kontaktów międzyludzkich... Dostałam gotowe narzędzia do pracy.
Darek z Piotrkowa Trybunalskiego
po szkoleniu „Kierowanie zespołem - trening menedżerski”
Szkolenie oceniam pozytywnie, poznałem techniki rozmowy i ocen pracowników i ich motywowanie.Teraz pozostaje mi tylko wdrożenie poznanych technik. ocena szkolenia: celujący.
Marek K.
po szkoleniu „Zarządzanie zespołem w pigułce”
„Bardzo merytoryczne i świetnie przygotowane szkolenie. Bardzo kompetentny prowadzący. Miłe i przyjazne szkolenie.
Tomasz
po szkoleniu „Skuteczny handlowiec - techniki sprzedaży część I”
Pokazano mi ile jeszcze pracy przede mną, otrzymałem narzędzia do radzenia sobie z klientem i jego obiekcjami
Adam C. z Poznania
po szkoleniu „Ocena pracowników”
Szkolenie bardzo pomocne, pozwoli na lepsze wykorzystanie zasobów ludzkich w dziale i poprawi efektywność pracy.
Patrycja
po szkoleniu „Zarządzanie czasem”
„Bardzo interesujące, dobrze przeprowadzone, ciekawe przykłady.”
Joanna D.
po szkoleniu „Zarządzanie zespołem pracowniczym”
„Profesjonalne, interesujące ćwiczenia, dynamiczne.”
Joanna Z.
po szkoleniu „Ocena pracowników”
„Dość interesujące – porządkujące w teorii i doświadczeniu, praktyczne.”
Hanna B.
po szkoleniu „Zarządzanie zmianą”
"Dobra struktura szkolenia. Podobało mi się przygotowanie i sposób prowadzenia przez prowadzącego szkolenie.”
Patrycja M.
po szkoleniu „Zostań swoim własnym coachem - automotywacja do pracy ”
" Genialne szkolenie- jestem zachwycona i pewna że osiągne zamierzony cel. Polecam wszytskim"
Brygida K.
po szkoleniu „Zarządzanie biurem i obsługa klienta - szkolenie dla asystentek i sekretarek”
„Mała grupa – dużo ćwiczeń, dobra atmosfera, konkretne uwagi prowadzącego.”
Rafał Ż.
po szkoleniu „Zarządzanie stresem”
„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”
Konrad K.
po szkoleniu „Kontrola zarządcza”
„Bardzo dobre.”
Anna W.
po szkoleniu „Przeciwdziałanie mobbingowi”
„W przyjemny i przystępny sposób przekazana wiedza.”
Janusz M.
po szkoleniu „Kontrola zarządcza”
„Szkolenie czytelne wraz z czynnym udziałem.”
Natalia K.
po szkoleniu „Reklamacje - prawne i psychologiczne aspekty obsługi klienta”
„Jestem bardzo zadowolona. Trener i szkolenie spełniło moje oczekiwania."
Ireneusz M.
po szkoleniu „Reklamacje - prawne i psychologiczne aspekty obsługi klienta”
"Trener mający dużą wiedzę i doświadczenie.”
Agata P.
po szkoleniu „Kontrola zarządcza”
„Świetnie przeprowadzone szkolenie, bardzo miła atmosfera, wartościowe warsztaty.”
Jarosław K.
po szkoleniu „Skuteczne zamykanie sprzedaży - techniki finalizacji”
„Wzorowo, sympatycznie, poznawczo, trafiona forma przekazu.”
Magdalena K.
po szkoleniu „Kontrola zarządcza”
„Bardzo pozytywnie. Warsztaty dały mi bardzo dużo + teoria. Bardzo ciekawa i interesująca forma szkolenia.”

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl