Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące

Szkolenie TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI - rozmowy dyscyplinujące i motywujące, oceniające, monitorujące to aktywny warsztat oparty o scenki i praktyczne ćwiczenia, gdzie pokażemy Ci jak sobie poradzić z wymagającymi rozmowami z pracownikami.


Jeśli chcesz wiedzieć jak zwracać uwagę pracownikowi, by nie stracił motywacji... 


Jeśli chcesz być dobrym szefem i efektywnie rozmawiać z pracownikami, którzy chętnie wykonują delegowane zadania i wykazują się inicjatywą...


Jeśli chcesz wiedzieć jak  prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem i mieć zaangażowanych pracowników, zmotywowanych do  pracy…


… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!!


Szef, kierownik czy menedżer często staje przed wyzwaniem przeprowadzenia rozmowy z pracownikiem, która ma za zadanie zdyscyplinować go lub wzmocnić i motywować. 

To nie jest łatwe zadanie.

Trzeba to zrobić w taki sposób, by osiągnąć pozytywny efekt, jakim jest unikanie przez pracownika w przyszłości błędów i wyzwolić w nim chęć do zmiany.

Warto w tej kwestii doskonalić swoje umiejętności menedżerskie, by budować silny i skuteczny zespół.



Pokażemy techniki pracy i dostajesz gotowe narzędzia do:


komunikacji z pracownikiem, by współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem


przekazywania trudnych informacji


ustalania celów i kierunków działania, by pracownicy jasno wiedzieli czego od nich oczekujesz i jakie są ich zadania


radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich  oczekiwań i wymagań


prowadzenia rozmowy motywującej  dając wzmocnienie i satysfakcję


prowadzenia rozmowy oceniającej i i skutecznej motywacji dzięki rozmowie



Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.


W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych. W czasie szkolenia, krok po kroku pokazujemy uczestnikom, jak przeprowadzić trudną rozmowę, motywującą rozmowę czy rozmowę dyscyplinującą.


Każdego roku szkolimy setki szefów, kierowników i właścicieli firm, pokazując, jak kierować zespołem, by zespół działał skutecznie i samodzielnie. 



 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                   ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW









Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

   

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.






WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA PONIŻEJ 

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line
To szkolenie dostępne jest również w formie zdalnej!
To szkolenie organizujemy również w formie zdalnej. Kliknij przycisk poniżej, aby sprawdzić dostępne terminy.
Sprawdź dostępne terminy zdalne

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

4-5 Czerwca 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B
25-26 Sierpnia 2020
Warszawa, ul. Komitetu Obrony Robotników 45B
29-30 Września 2020
Kraków, ul. Handlowców 14

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 288 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Korzyści

  • pokazanie technik komunikacji z pracownikami, aby współpraca przebiegała pomyślnie i zgodnie z planem
  • uświadomienie uczestnikom jak ich postawa i sposób komunikacji wpływa na zespół i pracowników
  • dowiesz się jak mówić, by zbudować taką relację z pracownikami, by pracowali efektywniej
  • poznasz techniki radzenie sobie w rozmowie dyscyplinującej pracownika i przekazanie jasno swoich oczekiwań i wymagań
  • dowiesz się jak dyscyplinować pracowników

Cele szkolenia

  • W czasie aktywnego warsztatu będziemy dążyć do tego, by wyposażyć kadrę zarządzającą w skuteczne narzędzia komunikacji z zespołami z naciskiem na metody prowadzenia skutecznej rozmowy dyscyplinującej i dodającej wiary rozmowy motywującej, pokażemy również techniki rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
  • Jeśli Państwa celem jest zwiększenie skuteczności pracy zespołu, udoskonalenie skutecznych narzędzi prowadzenia rozmów z pracownikami w tym w szczególności rozmów dyscyplinujących i motywujących, to szkolenie jest dla Was.

Program szkolenia

SZEF, MENEDŻER, KIEROWNIK – KLUCZ DO SKUTECZNEJ FIRMY
  • Autodiagnoza - kim jestem?
  • Modele nowoczesnego przywództwa
  • Budowanie „Marki” przywódcy
NARZĘDZIA PRACY SZEFA/KIEROWNIKA:
  • Skuteczne przekazywanie poleceń.
  • Zasady udzielania kar i nagród
  • Jak stworzyć jasne zasady współpracy i komunikacji?
KOMUNIKACJA Z PRACOWNIKAMI
  • Błędy w komunikacji i ich wpływ na efektywność zarządzanej grupy.
  • Najczęstsze błędy komunikacyjne w relacji przełożony/podwładny i ich wpływ na efektywność pracy zespołu.
ROZMOWY Z PODWŁADNYM
  • Udzielanie informacji zwrotnej - modele
  • Pochwała – docenienie wysiłków i efektów
  • Rozliczanie oraz egzekwowanie zadań
  • Zasada stopniowania reakcji – rozmowa korygująca, ostrzegawcza i informująca o podjęciu sankcji
  • Informacja zwrotna z obszarów natury „osobistej”
UDZIELANIE PORAD PRACOWNIKOWI
  • Komunikowanie obaw i oczekiwań
  • Proces komunikacji z podwładnymi
  • Pozyskiwanie i przetwarzanie informacji
  • Sztuka zadawania właściwych pytań
TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI. Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów
  • Udzielanie nagany
  • Rozmowa zwalniająca
  • Rozmowa motywująca - jak rozmawiać kiedy efekty nie są dla nas zadowalające?
  • Rozmowa dyscyplinująca
  • Rozmowa upominając i oceniająca
  • Rozmowa monitorująca i podsumowująca
  • Praktyczne ćwiczenia- scenki i prowadzenie rozmów
MENEDŻER WOBEC KONFLIKTÓW
  • Konflikt: szansa czy zagrożenie
  • Moje preferencje w rozwiązywaniu konfliktów: autodiagnoza
  • Style rozwiązywania sytuacji konfliktowych – ich plusy i minusy
  • Trening reagowania w sytuacjach trudnych i konfliktowych
ASERTYWNOŚĆ W CODZIENNEJ PRAKTYCE MENEDŻERA
  • Asertywność a agresja – źródło częstych nieporozumień
  • Komunikaty specyficzne dla agresji/uległości/manipulacji/asertywności
  • Narzędzia i techniki asertywne przydatne w codziennej pracy
  • Odmowa
  • Stawianie granic
  • Zdarta płyta
  • Reagowanie podczas „trudnych rozmów”
  • Techniki asertywne użyteczne w sytuacjach konfliktowych
  • Reagowanie na krytykę i atak

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl