Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zaawansowane techniki sprzedaży

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zaawansowane techniki sprzedaży

ZAAWANSOWANE TECHNIKI SPRZEDAŻY to szkolenie, na którym uczestnicy poznają profesjonalne techniki sprzedaży. To aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca, który chce być wyjątkowo skuteczny. Poznasz najnowsze techniki sprzedaży na podst. podstawie badań D. Sandlera, N. Reckmana, L. Richardson.

KORZYŚCI:

zdobędziesz umiejętności, które posiadają wybitni sprzedawcy

opanujesz skuteczne metody wywierania wpływu w procesie sprzedaży

opanujesz umiejętności prowadzenia skutecznej rozmowy handlowej

nauczysz się jak natychmiast wzbudzić zainteresowanie swoją ofertą

nauczysz się skutecznych metod zamykania procesu sprzedaży

nauczysz się języka i praw perswazji, dzięki czemu Twoja skuteczność wzrośnie 

poznasz najskuteczniejsze metody prezentacji oferty

kluczową korzyścią dla uczestników będzie przede wszystkim wyraźny wzrost ich skuteczności zawodowej


Umiejętność sprzedaży jest jedną z najważniejszych rynku. Nowe podejście do sprzedaży wymaga od handlowców szczególnych umiejętności i nowego spojrzenia. Z nami nauczysz się czym się kierują klienci przed dokonaniem zakupu, poznasz działania motywów i sygnałów zakupowych. Dzięki nam wypracujesz właściwą postawę w kontaktach biznesowych i w trakcie procesu sprzedaży.

Gwarantujemy sprawdzone metody, które pozwolą Ci pewniej, łatwiej i szybciej osiągnąć Twój cel sprzedażowy. Chcesz poznać zaawansowane techniki sprzedaży? ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE! 

Szkolenie skierowane do: przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży, menagerów sprzedaży, dyrektorów handlowych.

Czas trwania: do ustalenia



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • WIĘKSZA SKUTECZNOŚĆ SPRZEDAŻY - poznasz najnowsze techniki sprzedaży na podst. podstawie badań D. Sandlera, N. Reckmana, L. Richardson
  • sprawne handlowanie ustępstwami oraz umiejętności osiągania rozwiązań zadowalających obie strony
  • rozpoznawanie i wykorzystywanie różnych strategii i taktyk negocjacyjnych w celu osiągania efektu WIN – WIN
  • zwiększenie poziomu profesjonalizmu w obszarze budowania długotrwałych pozytywnych relacji z klientami
  • umiejętności świadomego stosowania strategicznych technik wpływu społecznego

Cele szkolenia

  • Celem warsztatów jest przygotowanie Uczestników do prowadzenia efektywnych działań sprzedażowych oraz wyposażenie w umiejętność posługiwania się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk.
  • Uczestnicy poznają skuteczne i nowoczesne techniki sprzedaży. To aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi w pracy każdego handlowca.

Program szkolenia

Sztuka prowadzenia rozmów sprzedażowych a nowe reguły rynku.
  • Jak zmieniły się zasady gry sprzedażowej (na podst. podstawie badań D. Sandlera, N. Reckmana, L. Richardson).
  • Rola handlowca a oczekiwania klienta w nowym podejściu do sprzedaży.
  • Metaprzygotowanie – nowa jakość przygotowania do procesu sprzedaży.
Innowacyjne podejście do budowania relacji z klientem.
  • Kluczowe zasady budowania pozytywnej relacji z klientem.
  • Techniki budowania pozytywnej relacji z klientem (technika WPROST z klientem, odwartościowanie, dowartościowanie, parafraza, klaryfikacja, dostrojenie).
  • Kontraktowanie jako narzędzie kontroli nad procesem sprzedaży.
Nowoczesne techniki rozmowy z klientem.
  • Problemy klienta a gotowość klienta do zakupu.
  • Technika odwracania jako narzędzie odkrywania intencji klienta.
  • Strategia negatywnego odwracania jako jedna z najsilniejszych technik sprzedaży.
Cena – najważniejszy punkt rozmowy sprzedażowej
  • Czym jest presja ceny i jak sobie z nią radzić?
  • Zamiana wartości cenowych na inne wartości.
  • Złote zasady prezentowania ceny.
  • Podstawowe i zaawansowane techniki obrony ceny (PIWO, bumerang, co by było, gdyby, pozorny wybór, zapobieganie, rozbicie na kawałki).
Klient się czepia – obiekcje i zastrzeżenia.
  • Jak odkryć przyczyny obiekcji klientów?
  • Techniki radzenia sobie z obiekcjami (techniki zadawania pytań, metody perswazyjne, techniki zapobiegania obiekcjom).
  • Aktywny trening pracy z obiekcjami klientów.
  • Obiekcje na wczesnym etapie rozmowy z klientem – jak sobie z nimi radzić?
  • Metody finalizacji rozmowy sprzedażowej.
Manipulacje i zagrywki klientów – jak sobie z nimi radzić.
  • Przegląd typowych zagrywek i manipulacji klientów.
  • Analiza wybranych technik negocjacyjnych.
  • Schematy radzenia sobie z manipulacjami i negocjacyjnymi zagrywkami klientów.
Metody radzenia sobie z zagrywkami i zastrzeżeniami klientów.
  • Jak dobierać strategie do poszczególnych zachowań klientów?
  • Najczęstsze błędy podczas pracy z obiekcjami.
  • Dlaczego partnerstwo jest najlepszą postawą wobec klienta?
  • Jak radzić sobie z trudnymi sytuacjami i wymagającymi klientami?
  • • „konkurencja ma lepszą ofertę!”
  • • „nie jestem osobą decyzyjną”
  • • „cena jest za wysoka!”
  • • „muszę się jeszcze zastanowić”

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl