To dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką warsztaty. Główny cel warsztatów to wyposażyć kadrę kierowniczą w skuteczne narzędzia zarządzania zespołami z naciskiem na metody skutecznej motywacji oraz przekazywania i kontroli realizacji zadań, jak również rozwiązywania sytuacji konfliktowych.
Dostaniesz do ręki narzędzia pracy i będziesz wiedział jak:
skutecznie kierować pracownikami i zwiększysz swoją efektywność jako szef
delegować, kontrolować i motywować pracowników
motywować pracowników nie tylko w sposób nagród finansowych
radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole
zarządzać zespołem, by grali do jednej bramki
Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.
Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).
ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW
ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW
Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie kierować pracownikami. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych technik zarządzania, delegowania, motywowania pracowników.
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA PONIŻEJ
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 288 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.