Dziś klient bywa różny i jego oczekiwania rosną. Potrzeby i oczekiwania klientów/ petentów ulegają nieustannym zmianom. Aby dostosować się do tych zmian, Urzędnicy Administracji Publicznej i Państwowej poszukują nowych technik obsługi klienta/petenta i radzenia sobie z jego obiekcjami oraz zastrzeżeniami, tak by radzić sobie z wyzwaniami w pracy i uniknąć wypalenia zawodowego.
Podczas tych warsztatów uczestnicy poznają najważniejsze zasady budowania pożądanego kontaktu z klientem, a także dowiedzą się jak reagować w trudnych sytuacjach, które mogą mieć miejsce w trakcie tych rozmów. Dzięki uświadomieniu sobie znaczenia swojego stanowiska pracy uczestnik szkolenia będzie w przyszłości właściwie kreować przebieg rozmowy i panować nad stresem.
Jakością świadczonych usług i okazywaniem zainteresowania wpłynie na zachowanie klientów. Uczestnik zdobędzie niezbędne umiejętności radzenia sobie z emocjami klientów oraz praktycznego stosowania zasad komunikacji międzyludzkiej. Celem warsztatów jest poznanie sposobów skutecznej komunikacji i zwalczania obiekcji. Trening umożliwi również podniesienie umiejętności wyrażania empatycznych komunikatów oraz zachowań asertywnych.
To szkolenie pozwoli Państwu stosować odpowiednie techniki rozmowy, aby klient/petent wysłuchał Państwa argumentacji, nauczy jak radzić sobie ze stresem w sytuacjach konfliktowych. Dowiecie się
Państwo jak reagować na zarzuty ze strony klienta/ petenta.
Korzyści dla uczestników szkolenia:
poznasz techniki skutecznej komunikacji
nauczysz się skutecznego porozumiewania się w sytuacji konfliktowej z klientem
nauczysz się otwartego i bezpośredniego komunikowania się z innymi
zrozumiesz zachowania innych ludzi
nauczysz się konstruktywnego zachowania w trudnych sytuacjach interpersonalnych
nauczysz się tworzenia przyjaznej atmosfery
zdobędziesz umiejętność operowania empatią
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89
Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?
Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.
Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.
Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!
Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.