Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Etyka w pracy administracji publicznej.

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Etyka w pracy administracji publicznej.

Etyka w pracy administracji publicznej to ważny element pracy urzędnika. Służby publiczne w swoich działaniach  muszą się kierować zasadami , moralności i etyką. Praca w administracji publicznej  musi być w swych działaniach kompetentna zarówno merytorycznie, jak i moralnie. Wartości i etyka wpływają na wartości wpływa na jakość pracy urzędnika  i pozytywny odbiór w społeczeństwie


Etyka to całokształt kwestii dotyczących rzeczywistej etyczności pracy, ogółu wartości i norm cechujących środowisko zawodowo zaangażowane w pracę w instytucjach państwowych. Relacje te muszą być zgodne z obowiązującym prawem oraz z przyjętymi regułami zachowań. 

Etyka, jej poznanie i stosowanie ma służyć lepszemu  prowadzeń działań przez urzędników.


Etyka  prowadzi etyczną refleksję nad zachowaniami ludzi pełniących określone role w organizacjach. Pokazuje jak najlepiej mają pełnić swoje funkcje. Ukazuje zadania, przed którymi staje organizacja jak jej pracownicy.  


Urzędnik, który swoje zadania wykonuje rzetelnie i w zgodzie z zasadami moralnymi zawsze postrzegany jest w świadomości obywatela jako ten, który stoi na straży praworządności, dlatego warto ten element uzmysłowić pracownikom instytucji publicznych.

Korzyści dla uczestników szkolenia:

 poznanie podstaw etyki zawodowej
 poznanie norm i zasad panujących w etyce zawodowej
 podstawy etyki w relacjach z klientem
 zasady etyki  służby cywilnej 

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. 

Czas trwania: do ustalenia

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznasz podstawowych zasad zarządzania czasem
  • nauczysz się jak radzić sobie ze stresem i presją czasu
  • indywidualne podejście- małe grupy szkoleniowe, warsztatowy charakter zajęć
  • bezpłatna opieka eksperta, trenera - bezterminowo

Program szkolenia

ETYKA ZAWODOWA 
  • Etyka zawodowa a moralność – osobowość, tożsamość i prawo
  • Cele i treści kodeksów etycznych
  • Służebność jako jeden z aspektów etyki urzędniczej
  • Asertywność, uległość, agresja – etyczne postawy w kontakcie z klientem
  • Analiza praw i obowiązków właściwych danej roli
  • Układ hierarchiczny – sprawy i ludzie
BUDOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY
  • Cechy profesjonalisty – wiarygodność i atrakcyjność - zwiększanie wiarygodności
  • Wygląd zewnętrzny, postawy i słowa – spójność w kształtowaniu wizerunku
  • Konflikt jako przeciwstawne poglądy – czyli droga do kreowania nowych rozwiązań
  • Trudny rozmówca, trudne sytuacje - jak sobie radzić?
  • Mechanizmy chroniące przed oddziaływaniem emocjonalnym
  • Wpływ społeczny i psychomanipulacja – stosowanie i obrona
  • Pokusy a obowiązki – utrzymanie statusu
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
  • Pozycja komunikatora zawodowego
  • Przyswojenie rytuałów i symboliki
  • Wizualne elementy kształtujące odbiór komunikatu – język pozawerbalny
  • Zadawanie pytań, parafraza, informacja zwrotna – interakcja z klientem
  • Reagowanie na opór, wymówki i brak uwagi słuchacza
  • Dokonywanie trafnych odczytów stylów zachowań innych ludzi
  • Pokora jako klucz do sukcesu mówcy

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl