Urzędnik wykonujący swoją pracę sumiennie i w zgodzie z etyką zawodową jest postrzegany jako profesjonalista i osoba, która stoi na straży praworządności.
Szkolenie Etyka w pracy jest bardzo ważnym elementem, ponieważ pozwala nam ocenić, czy dane postępowanie będzie działać na szkodę innych ludzi.
W czasie szkolenia skupiamy się na pracy w takich płaszczyznach, aby wzmocność etyczne zachowania i sprawić by urzędnik był siłą napędową działań administracji i to za jego praca była realizowana sprawnie, fachowo, rzetelnie i sprawiedliwie.
KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE SZKOLENIA:
poznanie podstaw etyki zawodowej
poznanie norm i zasad moralności zawodowej
poznanie podstaw etyki w relacjach z klientem
poznanie zasad etyki służby cywilnej
Czas trwania: do ustalenia
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.