Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Etyka w pracy administracji publicznej

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Etyka w pracy administracji publicznej

Chcesz, by urzędnicy w Twojej Instytucji pracowali i kierowali się zasadami etyki i moralności, co zdecydowanie wpłynie na jakość ich pracy i będzie cenione przez interesantów i współpracowników?


Urzędnik wykonujący swoją pracę sumiennie i w zgodzie z etyką zawodową jest postrzegany jako profesjonalista i osoba, która stoi na straży praworządności.

Szkolenie Etyka w pracy jest bardzo ważnym elementem, ponieważ pozwala nam ocenić, czy dane postępowanie będzie działać na szkodę innych ludzi. 

  • Gdzie jest przestrzeń na etykę, a jak się ma do tego moralność każdego człowieka. 
  • Gdzie w komunikacji i relacjach zawodowych jest miejsce na etykę?
  • Na co mam wpływ w relacjach zawodowych? 

W czasie szkolenia skupiamy się na pracy w takich płaszczyznach, aby wzmocność etyczne zachowania i sprawić by urzędnik był siłą napędową działań administracji i to za jego praca była realizowana sprawnie, fachowo, rzetelnie i sprawiedliwie.


KORZYŚCI PŁYNĄCE ZE SZKOLENIA:

poznanie podstaw etyki zawodowej

poznanie norm i zasad moralności zawodowej

poznanie podstaw etyki w relacjach z klientem

poznanie zasad etyki służby cywilnej 


Czas trwania: do ustalenia





Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • Poznanie etyki zawodowej, jaka obowiązuję w urzędach i instytucjach Państwowych.
  • Pokazanie urzędnikom jak etyka i moralność wpływa na ich profesjonalizm i postrzeganie przez interesantów.
  • Poznanie zasada etycznych.

Program szkolenia

ETYKA ZAWODOWA 
  • Etyka zawodowa a moralność – osobowość, tożsamość i prawo
  • Cele i treści kodeksów etycznych
  • Służebność jako jeden z aspektów etyki urzędniczej
  • Asertywność, uległość, agresja – etyczne postawy w kontakcie z klientem
  • Analiza praw i obowiązków właściwych danej roli
  • Układ hierarchiczny – sprawy i ludzie
BUDOWANIE WIZERUNKU PROFESJONALISTY
  • Cechy profesjonalisty – wiarygodność i atrakcyjność - zwiększanie wiarygodności
  • Wygląd zewnętrzny, postawy i słowa – spójność w kształtowaniu wizerunku
  • Konflikt jako przeciwstawne poglądy – czyli droga do kreowania nowych rozwiązań
  • Trudny rozmówca, trudne sytuacje - jak sobie radzić?
  • Mechanizmy chroniące przed oddziaływaniem emocjonalnym
  • Wpływ społeczny i psychomanipulacja – stosowanie i obrona
  • Pokusy a obowiązki – utrzymanie statusu
SKUTECZNA KOMUNIKACJA
  • Pozycja komunikatora zawodowego
  • Przyswojenie rytuałów i symboliki
  • Wizualne elementy kształtujące odbiór komunikatu – język pozawerbalny
  • Zadawanie pytań, parafraza, informacja zwrotna – interakcja z klientem
  • Reagowanie na opór, wymówki i brak uwagi słuchacza
  • Dokonywanie trafnych odczytów stylów zachowań innych ludzi
  • Pokora jako klucz do sukcesu mówcy

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl