Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Zespół wielokulturowy. Jak zarządzać niejednorodnym zespołem ludzi?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zespół wielokulturowy. Jak zarządzać niejednorodnym zespołem ludzi?

„Komunikacja międzykulturowa" to szkolenie którego celem jest zrozumienie przez uczestników roli kultury i jej wpływu na funkcjonowanie, komunikowanie się pracowników i partnerów pochodzących z różnych kręgów kulturowych.


 
Korzyści ze szkolenia: 

analiza klientausprawnienie komunikacji w zespole międzynarodowym

radzenie sobie z obiekcjami uświadomienie jak różnice kultur wpływają na współpracę

budowanie kontaktu zrozumienie wartości, norm i zachowań współpracowników z różnych krajów

rozmowa z klientem  uświadomienie sobie własnych uwarunkowań kulturowych i ich wpływu na postrzeganie świata i zachowanie innych

badanie potrzebpraca nad postawą akceptującą niejednoznaczność i odmienne punkty widzenia

radzenie sobie z obiekcjami poznasz techniki budowania zespołu i współpracy w zespole międzynarodowym



Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Uczestnicy dostają do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.

Czas trwania: 1 lub 2  dni szkoleniowe (8 lub 16  godzin szkoleniowych).

 
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Cele szkolenia

  • Celem jest zrozumienie przez uczestników roli kultury i jej wpływu na funkcjonowanie, komunikowanie się pracowników i partnerów pochodzących z różnych kręgów kulturowych. ,

Program szkolenia

Wprowadzenie.
  • Krótki rys historyczny – skąd pochodzą ludzie?
  • Odrobina geografii – mapa, klimat, czas.
  • Religia i polityka – siły kształtujące kulturę.
  • Czym jest kultura i jakie ma znaczenie w relacjach interpersonalnych?
  • Kody i symbole w kulturze.
  • Przykłady gaf, wpadek i nadużyć w różnych kulturach – dlaczego to takie ważne?
Bariery w relacjach międzykulturowych.
  • Pierwsze wrażenie i jego konsekwencje.
  • Stereotypy, uprzedzenia i dyskryminacja – różnice.
  • Stereotypy i ich funkcja.
  • Pojęcie szoku kulturowego.
  • Pojęcia akulturacji i unifikacji – znaczenie w tworzeniu środowiska wielokulturowego.
Minimalizacja barier.
  • Wartości, normy i podstawowe założenia.
  • Rozumienie kodów kulturowych.
  • Podobieństwa w różnych kulturach.
  • Wprowadzanie pracownika do polskiego zespołu.
  • Jednostka a kolektyw – podstawy działania ludzi.
  • Tworzenie kultury organizacji – od makro do mikro.
  • Efektywność zespołu wielokulturowego.
  • Różnice jako zasób.
Komunikacja interpersonalna w zespole międzynarodowym.
  • Ogólne zasady komunikacji międzyludzkiej.
  • Komunikowanie z uwzględnieniem różnic kulturowych.
  • Komunikacja podczas spotkań służbowych.
  • Zindywidualizowany model komunikowania.
  • Techniki komunikowania celowego.
  • Tematy trudne – jak prowadzić proces komunikacji z „innymi”?
  • Jak otrzymać prawdziwą informację zwrotną?

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl