Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Profesjonalne negocjacje i obrona ceny

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Profesjonalne negocjacje i obrona ceny

Szkolenie  PROFESJONALNE NEGOCJACJE I OBRONA CENY to szkolenie, na którym poznasz techniki negocjacyjne pozwalające osiągnąć lepszy wynik w negocjacjach przy jednoczesnym budowaniu relacji z partnerami.



Jeśli chcesz wiedzieć:


Jak skutecznie prowadzić negocjacje i trzymać ceny...

Jak zwiększać rentowność sprzedaży...

Jak nie obniżać ceny...


ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!



Twoi handlowcy dowiedzą się jak:

zastosować techniki otwarcia i zamknięcia negocjacji

zwiększyć rentowność sprzedaży

odpowiadać na zastrzeżenia cenowe klientów

stosować efektywne triki negocjacyjne, aby odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami




ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                   ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW



                                          


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.


Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają techniki negocjacji i nie będą obniżać ceny. Zwiększą zyski ze sprzedaży.


Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą umieć stosować właściwe na danym etapie rozmów.


Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.




Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.



WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA PONIŻEJ 

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów 488 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Program szkolenia

Negocjacje, jako sposób osiągania porozumienia w biznesie.
  • Czym są negocjacje – wprowadzenie.
  • Podstawowe zasady i reguły negocjacji.
  • Jak prowadzić negocjacje nastawione na współpracę.
Jakim jestem negocjatorem?
  • Jak negocjuję – charakterystyka stylów negocjacji.
  • Kluczowe cechy skutecznego negocjatora.
  • Dylematy negocjatora.
Przygotowanie do negocjacji i budowanie silnej pozycji.
  • Cel, strategia, taktyka - określenie oczekiwanego
  • rezultatu dla każdej ze stron.
  • Przygotowanie najlepszej alternatywy jako zabezpieczenie interesów.
  • Analiza kluczowych parametrów negocjacyjnych.
  • Poznaj swojego partnera – analiza przeciwnika.
Identyfikacja prawdziwych interesów rozmówcy.
  • Interes a stanowisko – czego oczekuje rozmówca.
  • Pytania pozwalające odkryć prawdziwe interesy rozmówcy.
  • Aktywne słuchanie w służbie przekonywania do swojego stanowiska.
Komunikacja w negocjacjach.
  • Proces komunikacji a negocjacje.
  • Wpływ komunikacji werbalnej i niewerbalnej na efektywność prowadzonych rozmów.
Asertywność w negocjacjach.
  • Przegląd i aktywny trening wybranych technik negocjacyjnych.
  • Skuteczne techniki otwarcia negocjacji.
  • Przegląd technik prowadzenia „gry środkowej”.
  • Techniki finalizacji – jak wygrać każde negocjacje.
Perswazja w negocjacjach.
  • Manipulacja a wywieranie wpływu – rola etyki w procesie negocjacji.
  • Podstawowe reguły wywierania wpływu - praktyczne narzędzia przekonywania.
  • Metody radzenia sobie z obiekcjami.
Cena - jeden z trudniejszych tematów rozmowy z klientem.
  • Co nas wyróżnia na rynku - radzenie sobie z konkurencją.
  • Kiedy i jak zaprezentować cenę?
  • Najczęstsze gry i wymówki klienta, stosowane podczas rozmów o cenie.
  • Zachowania stron i strategie prowadzenia negocjacji cenowych

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.