Jeśli chcesz wiedzieć:
Jak skutecznie prowadzić negocjacje i trzymać ceny...
Jak zwiększać rentowność sprzedaży...
Jak nie obniżać ceny...
… ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!
Twoi handlowcy dowiedzą się jak:
zastosować techniki otwarcia i zamknięcia negocjacji
zwiększyć rentowność sprzedaży
odpowiadać na zastrzeżenia cenowe klientów
stosować efektywne triki negocjacyjne, aby odnosić większe sukcesy w rozmowach z klientami
ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW
ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.
Dzięki tym warsztatom uczestnicy poznają techniki negocjacji i nie będą obniżać ceny. Zwiększą zyski ze sprzedaży.
Warsztaty ukazują i trenują w aktywny sposób techniki negocjacyjne, które pozwalają na uzyskanie możliwie najlepszego rezultatu negocjacji, utrzymując jednocześnie dobre relacje z partnerem. Trening pozwala poznać nowe techniki negocjacyjne, zwiększając skuteczność menadżerów i handlowców. Uczestnicy zapoznają się z technikami negocjacyjnymi, które będą umieć stosować właściwe na danym etapie rozmów.
Dzięki szkoleniu i nowym technikom i metodom pracy TWOI HANDLOWCY ZWIĘKSZĄ SWOJĄ EFEKTYWNOŚĆ.
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA PONIŻEJ
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów 488 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89