Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Współpraca i komunikacja w zespole

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Współpraca i komunikacja w zespole

Celem szkolenia  WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE  jest zwiększenie efektywności pracy zespołu i motywacji pracowników oraz komunikacji w zespole, a przede wszystkim uświadomienie korzyści płynących z pracy zespołowej. 


Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu (usprawnienie komunikacji między zespołowej). Szkolenie wzmacnia działanie sił wewnątrzgrupowych oraz pozwala uczestnikom w maksymalny sposób przyjąć odpowiedzialność za proces tworzenia się grupy i kierowania swoją aktywnością. 


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy:

analiza klientapoznali korzyści płynące z pracy zespołowej - wykształcenie  poczucia wspólnoty interesów

budowanie kontaktu poprawili efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

rozmowa z klientem  nauczyli się rozwiązywać konflikty w zespole

badanie potrzeb wykazywali aktywne podejście do pracy

radzenie sobie z obiekcjami  poprawili skuteczne techniki komunikacji i przekazywania informacji

budowanie relacjipodejmować działania inicjujące i usprawniające relację


Krok po kroku pokazujemy jak nasza postawa, to co robimy działa na zespół. Co my możemy dać zespołowi i co otrzymujemy w zamian. 


 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


 „Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się.”Chris Lowney


 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi. Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Czas trwania: do ustalenia 

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • zwiększania efektywności, kreatywności w dziale i aktywnego podejścia do pracy
  • poznania mechanizmów grupowych występujących w zespole
  • kształtowanie otwartości na zmiany i modyfikacje zachowań
  • poprawa efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

Cele szkolenia

  • Szkolenie WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE ma na celu zwiększenie skuteczności zespołów i pracy zespołowej, poznania mechanizmów grupowych występujących w zespole
  • Rozwijanie umiejętności świadomego i efektywnego komunikowania się w zespole. Budowanie zaufania w zespole.
  • Poprawa efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej.Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu (usprawnienie komunikacji między zespołowej).

Program szkolenia

Czym jest zespół i dlaczego warto tworzyć zespoły?
  • Czy każda grupa to zespół?
  • Cele indywidualne a cele zespołowe.
  • Korzyści pracy zespołowej vs praca indywidualna.
  • Synergia zespołu- czyli dlaczego 1+1≥ 3?
Czynniki wpływające na skuteczność działania zespołu.
  • Cele zespołowe a cele indywidualne.
  • Wykorzystywanie potencjału zespołu.
  • Role zespołowe i ich wpływ na konstruktywną pracę zespołową.
  • A jaką rolę ty najczęściej pełnisz w zespole? - test dla uczestników.
Cechy efektywnego zespołu.
  • Zespoły od „porażek” czyli dlaczego ludzie nie współdziałają?
  • Klimat organizacyjny a klimat zespołu.
  • Zespoły wysokiej efektywności - cechy.
  • Fazy rozwoju zespołu i ich rozpoznanie.
Komunikacja w zespole.
  • Filtry, zakłócenia, bariery komunikacyjne wg Gibba.
  • Cechy skutecznego komunikatu.
  • Informacja zwrotna jako istota procesu komunikacji między ludźmi.
  • Komunikaty otwarte wg Gibba.
Informacja zwrotna w zespole.
  • Znaki rozpoznania, czyli jak i dlaczego jednych akceptujemy a innych nie.
  • Jak dawać i odbierać znaki rozpoznania wg E. Berne?
  • Jak prosić o informacje zwrotne?
  • Style komunikowania się - poznaj swój styl komunikowania się - test dla uczestników.
Zarządzanie konfliktem.
  • Źródła konfliktu w zespole.
  • Zachowania obronne w zespole i zachowania wspierające.
  • Detonator konfliktu - model osobowościowych stylów reagowania na konflikt.
  • Sposoby wychodzenia z konfliktu - konstruktywne i destrukcyjne.
  • Kompromis czy kooperacja?
  • Jak wyrażać swoją niezgodę pożytecznie?
Skuteczna argumentacja.
  • Techniki argumentowania i przekonywania.
  • Rodzaje argumentów i ich dobór.
  • Perswazja a manipulacja - różnice.
  • Dekalog zespołu wysokiej efektywności.
CAŁOŚĆ szkolenia prowadzona warsztatowo. Szkolenie prowadzi psycholog i psychoterapeuta, trener w obszarze psychologii organizacji i zarządzania, praktyk Analizy Transakcyjnej dla organizacji

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl