Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce

Szkolenie ZAAWANSOWANE KIEROWANIE ZESPOŁEM - trening menedżerski, coaching, motywowanie, przekazywania informacji zwrotnej w praktyce to warsztat dla szefów firm, którzy chcą doskonalić swoje umiejętności.


Jeśli jesteś doświadczonym szefem i chcesz doskonalić swój warsztat menedżerski...

Jeśli chcesz systematycznie budować skuteczny zespół, który będzie działał na korzyść firmy i efektywnie realizował cele jakie przed nim stawiasz...

Jeśli chcesz efektywnie kierować zespołem i wydobyć ze swoich pracowników to, co w nich najlepsze...
Jeśli chcesz wiedzieć jak radzić sobie w trudnych sytuacjach w zespole i komunikować się w konflikcie...

…ZAPISZ SIĘ NA SZKOLENIE!



Dostaniesz do ręki narzędzia pracy i będziesz wiedział jak:


motywować swój zespół do pracy i zwiększać jego efektywność

reagować na trudne sytuacje w zespole 

organizować i zarządzać swoją pracę mając nadmiar zadań i obowiązków

udzielać informację zwrotną  w przypadku braku wykonania planu

przeprowadzić rozmowy  z podwładnymi przy delegowaniu zadań (rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca)

wprowadzić elementy coachingu managerskiego, poznasz technikę GROW

radzić sobie w konfliktach w zespole


Jako szef zespołu, właściciel, przedsiębiorca masz świadomość - powinieneś mieć świadomość, że zyskowny biznes osiągniesz tylko wtedy, kiedy Twój zespół będzie skuteczny! 

Celem szkolenia jest rozwój umiejętności kadry kierowniczej, która jest świadoma tego, że rozwój jest niezbędny w pracy skutecznego menadżera, jak również przypomnienie, pogłębienie i poszerzenie wiedzy dotyczącej efektywnego kierowania zespołem. Ćwiczenia praktyczne sytuacji zgłoszonych przez uczestników mające na celu utrwalenie i wyrobienie właściwych nawyków działania skutecznego szefa


Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm.

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).


 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                     ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW








Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie kierować pracownikami. Pokazujemy, jak umiejętnie posługiwać się wachlarzem najskuteczniejszych taktyk coachingu i motywacji pozwalających skutecznie docierać do pracowników i budować z nimi relację, aby stworzyć zmotywowany i zaangażowany zespół.


CHCESZ BYĆ SPRAWNYM I SKUTECZNYM SZEFEM, którego zespół działa efektywnie i darzy zaufaniem? 



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.




WYBIERZ TERAZ ODPOWIEDNI TERMIN I MIEJSCE SZKOLENIA PONIŻEJ 

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

22-23 Października 2020
Kraków, ul. Handlowców 14
26-27 Listopada 2020
Warszawa, Hrubieszowska 6a

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
4x przerwa kawowa
2x smaczny obiad
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book "TRUDNE ROZMOWY Z PRACOWNIKAMI”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów 288 zł 

Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 32 470 11 75

Program szkolenia

Kim jest szef współczesnej organizacji?
  • Co powinien wiedzieć pracownik, by spełniać oczekiwania szefa ?
  • Szef jako „koło zębate” w organizacji
  • Jak spełnić oczekiwania zespołu?
Motywacja.
  • Poziomy neurolingwistyczne Diltsa. Piramida Maslowa.
  • Teoria oczekiwań Lymana Portera.
  • 10 praw motywacji.
  • Siatka stylów kierowania.
  • - ćw. zasady przekazywania zadań przez korzyści
  • - ćw. co mnie motywuje
  • - ćw. siatka stylów kierowania
Komunikaty w coachingu – rodzaje przekazu, docenianie, feedback.
  • Zarządzanie zespołami X,Y,Z -
Efektywność zespołu.
  • Warsztaty managera:
  • - ćw. Hotel Royal
  • - ćw. zespół a grupa
  • - ćw. wspólne działanie
  • - ćw. moje miejsce w zespole
Rozmowy z pracownikami.
  • Rozmowa dyscyplinująca – stopniowanie i adekwatność sytuacyjna.
  • Od komunikatu „ja” do sankcji – asertywność i koncentracja na
  • faktach.
  • Rodzaje sankcji – realność i adekwatność.
  • Delegowanie zadań i rozliczanie zespołu.
Trudne sytuacje w zespole.
  • Rodzaje konfliktów i ich źródła.
  • Komunikacja w konflikcie.
  • Przekazywanie trudnych komunikatów.
  • Przekazywanie informacji, z którymi się nie zgadzam.
Warsztat menagera:
  • - ćw. ocena sposobu rozwiązywania konfliktu
  • - ćw. 14 metod radzenia sobie z konfliktem
  • - ćw. przekaz komunikatu, z którym się nie zgadzam
  • - ćw. nagana
Monitoring działań.
  • Rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca.
  • Technika GROW.
  • Coaching w pracy managera.
  • - ćw. rozmowa planująca, monitorująca, podsumowująca
  • Warsztaty z monitoringu działań.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl