Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Zarządzanie stresem - jak radzić sobie ze stresem?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Zarządzanie stresem - jak radzić sobie ze stresem?

🎯 Zdobądź przewagę nad stresem i skutecznie radź sobie w trudnych sytuacjach dzięki naszemu ekscytującemu szkoleniu "Zarządzanie stresem - jak radzić sobie ze stresem?"



Czy zdarza Ci się czuć, że stres otacza Cię na każdym kroku w pracy? Nasze szkolenie ma na celu zwiększenie Twojej wiedzy i samoświadomości dotyczącej stresu oraz nabycie umiejętności skutecznego radzenia sobie z nim w obsłudze klienta. 🧠💼

Na naszych warsztatach uświadomimy Ci przyczyny powstawania stresu oraz pokażemy jego rolę w Twoim otoczeniu pracy. Poznasz skuteczne metody radzenia sobie w trudnych sytuacjach, wypracujesz wiedzę i metodologię radzenia sobie ze stresem negatywnym oraz nauczysz się sposobów skutecznego radzenia sobie z nim. 🤝🎓

Korzyści, jakie zdobędziesz dzięki naszemu szkoleniu:

 Poznasz sposoby i strategie radzenia sobie ze stresem, które przyniosą realne rezultaty. 

 Zyskasz wiedzę na temat stresu i jego czynników wywołujących, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć swoje reakcje. 

 Nabędziesz umiejętności radzenia sobie z trudnymi sytuacjami oraz rozwiązywania problemów podczas kontaktu z klientem. 

 Poznasz techniki skutecznej komunikacji, które pomogą Ci lepiej porozumieć się z klientami. 

 Zdobędziesz umiejętność operowania empatią, co pozwoli Ci lepiej zrozumieć potrzeby klientów. 📚🔍💡






Szkolenie skierowane do: dyrektorów, managerów, kadry kierowniczej, działu HR, osób zarządzających, właścicieli firm, pracowników administracji i pracowników działu handlowego.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).      

    


Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   

Stawiamy na praktyczne warsztaty, wypełnione przykładami i symulacjami. 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies, a 20% to inspirująca teoria poparta życiowymi przykładami. Każdy uczestnik ma także szansę wypełnić ankietę przedszkoleniową, by szkolenie było jeszcze lepiej dostosowane do Twoich potrzeb i oczekiwań. 📈📝👥




Dołącz do naszego szkolenia "Zarządzanie stresem - jak radzić sobie ze stresem?" i zdobądź umiejętności, które pozwolą Ci radzić sobie z wyzwaniami pracy w harmonii z samym sobą. Pozwól sobie na pozytywną zmianę i wzmocnij swoje umiejętności komunikacyjne oraz asertywność. Nie czekaj, zamówi  się już dziś! 🚀📈🎓    


                               
OPINIE KLIENTÓW I UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

   

  

 

  
   

 

WYBIERZ:

szkolenie dedykowane
  
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Rafał Ż.
„Tematyka pogłębiona o przykłady, scenki nakierowane na praktykę. Trener sprawnie zarządzał pracą grupy.”
Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo
Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Korzyści

  • warsztatowy charakter zajęć
  • małe grupy – indywidualne podejście
  • bezterminowy kontakt z trenerem
  • gratis porady i wsparcie

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy.
  • Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. Poznanie sposobów radzenia sobie ze stresem.
  • Zmiana postaw uczestników warsztatów umożliwiająca rozwijanie zachowań asertywnych.
  • Nauka sposobów asertywnego zachowania się w konkretnych interakcjach.
  • Wzmocnienie pozytywnego nastawienia do siebie oraz poznanie technik radzenia sobie ze stresem.

Program szkolenia

Stres w miejscu pracy
  • Definicja pojęcia „stres”.
  • Poziomy stresu.
  • Źródła i przyczyny stresu.
  • Sytuacje stresujące.
  • Spirala stresu.
Po co nam stres?
  • Stres pozytywny i negatywny.
  • Jak znaleźć pozytywy w trudnych sytuacjach ( ile zależny od naszego patrzenia na świat).
  • Sposoby radzenia sobie w trudnych sytuacjach.
  • Oznaki stresu w poszczególnych sferach – myślenia, zachowania, emocji i ciała.
  • Konsekwencje długotrwałego stresu.
  • Interakcyjny model stresu.
Bariery komunikacyjne
  • Komunikaty jednostronne i dwustronne.
  • Zachowania oparte na emocjach.
  • Komunikaty emocjonalne i racjonalne.
  • Bariery komunikacyjne jako jedne z głównych źródeł stresu.
  • Komunikacja i jej znaczenie w powstawaniu i redukowaniu stresu.
Bądź swoim osobistym strażakiem
  • Zasady życia przeciwdziałającego stresowi.
  • Prewencja.
  • Prawdy i mity dotyczące stresu.
  • Zasoby odpornościowe i właściwości psychologiczne człowieka, pomocne w radzeniu sobie ze stresem.
  • Techniki i sposoby radzenia sobie ze stresem (ćwiczenia).
Asertywność w sytuacjach stresowych
  • Asertywność w kontaktach z klientami i współpracownikami.
  • Wybrane techniki asertywności).
  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych:
  • przedstawianie swojego stanowiska,
  • mówienie „nie”,
  • przyjmowanie krytyki, sztuka konstruktywnego krytykowania,
  • dbanie o swoje prawa,
  • odpowiadanie na komplementy.
Sposoby rozwiązywania konfliktów
  • Radzenie sobie z sytuacjami trudnymi i stresującymi.
  • Analiza dynamiki konfliktów metodą Okna JoHari.
  • Metodologia rozwiązywania konfliktów wg J.A.F. Stonera.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Kliknij w przycisk powyżej, aby potwierdzić, że nie jesteś robotem
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.