Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

ZARZĄDZANIE STRESEM

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane ZARZĄDZANIE STRESEM

Biorąc udział w szkoleniu uczestnicy będą skutecznie i długotrwale zarządzać swoim stresem, zwiększą kontrolę nad emocjami, zrozumieją mechanizmy powstawania stresu i skutki jego kumulacji, pokonają presję w życiu zawodowym i osobistym, zmobilizują własny potencjał w walce ze stresem, a tym samym zwiększą swoją efektywność.


Korzyści dla Ciebie: 

Zwiększenie swojej efektywności na co dzień.

Poznanie wpływu emocji na sukcesy zawodowe.

Identyfikacja własnego sposobu funkcjonowania w sytuacjach trudnych.

Doskonalenie umiejętności radzenia sobie z napięciami w pracy.

Lepsza kontrola nad stresem – minimalizowanie jego wpływu na nasze życie.

Wypracowanie sobie własnego sposobu na radzenie sobie z negatywnymi emocjami.

 

Czas trwania: 1 lub 2 dni szkoleniowy (8 lub 16  godzin szkoleniowych) 



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Cele szkolenia

  • Uświadomienie uczestnikom warsztatów przyczyn powstawania i roli stresu w otoczeniu miejsca pracy. Nabycie umiejętności radzenia sobie w trudnych sytuacjach. Wypracowanie wiedzy i metodologii radzenia sobie ze stresem negatywnym. Poznanie sposobów radzeni,

Program szkolenia

Stres czy stresik?
  • Pojęcie stresu wg Selye’go.
  • Fazy stresu.
  • Kiedy stres pomaga, a kiedy przeszkadza?
  • Pojęcie eustresu i dystresu.
  • Emocje związane z oceną sytuacji - serce kontra rozum.
  • Ocena własnych zasobów do radzenia sobie w sytuacjach stresowych.
  • Rodzaje stresorów wg Sheridana i Radmachera - co działa i na kogo?
Sposoby na radzenie sobie w zawodowych sytuacjach stresowych.
  • Poznaj swój sposób radzenia sobie ze stresem - test dla uczestników.
  • Konstruktywne i destrukcyjne strategie radzenia sobie ze stresem wg Litzke i Schub.
  • Rola emocji pozytywnych wg Fredricksona.
  • Sposoby radzenia sobie w zaskakujących sytuacjach - wypracuj własną nową metodę.
  • Jak zmienić schemat reagowania na bardziej konstruktywny?
Symptomy stresu a odporność psychofizyczna.
  • Fizyczne, psychiczne i behawioralne symptomy stresu negatywnego.
  • Typy osobowości podatnych na stres - autotest.
  • Czynniki obciążające w pracy opartej na kontaktach interpersonalnych.
KAŻDY moduł zawiera pracę indywidualną każdego uczestnika oraz pracę grupową w postaci, symulacji, gier, quizów i analiz. Każdy moduł oparty o fachową wiedzę z zakresu problematyki przeciwdziałania wypaleniu zawodowemu.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl