Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji

Szkolenie Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji to aktywny trening dla pracowników działu handlowego, który pokazuje techniki zamykania transakcji.


Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami. Pokażemy, jak sobie radzić z obawami przed zamykaniem sprzedaży, jak sfinalizować transakcję, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, by zamknąć sprzedaż.

 

Twoi handlowcy będą ćwiczyć:

techniki zamykania sprzedaży

rozpoznawanie sygnałów chęci zakupów 

panowanie nad procesem sprzedaży

techniki podtrzymywania kontaktu z klientem i motywowaniu go do zakupu

sposoby radzenia sobie z obiekcjami klienta

techniki rozmowy zwiększające ilość zamkniętych sprzedaży

 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW






Pokażemy Twoim handlowcom jak efektywnie działać. Dowiedz się jak skłonić klienta do zakupu tu i teraz, jak rozwiać wszelkie jego wątpliwości, jak przekonać niezdecydowanych.

 Szkolenie z zakresu finalizacji sprzedaży i rozpoznawania manipulacji, jakie stosują klienci pokaże Ci jak uniknąć pułapek i zmaksymalizować swoje wyniki.



Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami.

Czas trwania: 1 dzień szkoleniowy (8 godzin szkoleniowych).

Wiemy, że każdego dnia handlowcy mierzą się z odmową, obiekcjami i odrzuceniem. Szkolenie da im narzędzia, tak by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.


Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.

Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.



WYBIERZ TERAZ odpowiedni dla siebie termin i miejsce szkolenia PONIŻEJ

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Program szkolenia

Nowoczesne techniki pokonywania obiekcji i finalizacji transakcji
  • Z jakich etapów się składa?
  • Definiowanie celów w etapach sprzedaży.
  • Rola i cele przedstawiciela handlowego na każdym z etapów procesu sprzedaży.
  • Jaki wpływ na zamknięcie mają poszczególne etapy?
Efektywne narzędzia komunikacyjne w zamykaniu sprzedaży
  • Pytania doprowadzające do finalizacji sprzedaży.
  • Efektywna parafraza.
  • Jak stosować, by klient kupił?
  • Jak stosować, by zachować dobrą relację z klientem?
  • Sylogizmy – doprowadzanie do „Tak”.
Sygnały zakupu
  • Czym są?
  • Jak je rozpoznać?
  • Jak je wykorzystać, by sprawnie przejść do etapu zamknięcia?
Wątpliwości, obiekcje, „zasłony dymne” – jak sobie z nimi radzić?
  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
  • Jak to robić – techniki?
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia. Pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.
Techniki zamykania
  • Kiedy najlepiej finalizować rozmowę handlową?
  • Jak to robić – techniki?
  • Uzyskiwanie zobowiązań ze strony klienta.
  • Narzędzia komunikacyjne pozwalające na pozostawienie po sobie dobrego wrażenia. Pozyskanie rekomendacji i ułatwienie kolejnych spotkań handlowych.
Zamykanie rozmowy handlowej w praktyce (case study)
  • Wykorzystanie poznanych technik, metod w sytuacjach z życia wziętych.
  • Praktyczne wnioski do wykorzystania od pierwszego najbliższego kontaktu z klientem.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska 1D

44-335 Jastrzębie Zdrój

NIP: 633-171-45-12

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl