Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

Rekrutacja i selekcja pracowników

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Rekrutacja i selekcja pracowników

Aktywny warsztat szkoleniowy Rekrutacja i selekcja pracowników pokazuje krok po kroku jak przygotować się do rekrutacji, jak analizować CV i przeprowadzić najlepszą rozmowę, która ma na celu wyłonić idealnego kandydata do pracy.

 

Uwierz nam - nie stać Cię na kolejną nieudaną rekrutację!

Dobrze przeprowadzona rozmowa kwalifikacyjna pozwoli wybrać kandydata o najlepszych kompetencjach, zdolnościach oraz największej motywacji do pracy, którego zatrudnienie przyniesie firmie korzyści.

Dla kogo stworzyliśmy to szkolenie? Dla osób, które prowadzą rekrutację i rozmowy z kandydatami i chcą się do tego dobrze przygotować, dla pracowników każdego szczebla, którzy w swojej pracy mają za zadania prowadzić selekcję kandydatów na pracowników.

 

Po szkoleniu:

dowiesz się jak określić profil idealnego kandydata 

dowiesz się jak napisać ogłoszenie o pracę, by przyciągnąć odpowiednich kandydatów

określisz jakie pytania trzeba zadać w czasie rozmowy, by poznać kandydatów jeszcze lepiej

dowiesz się jak słuchać kandydatów do pracy, by sprawdzić 

poznasz techniki prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej


Krok po kroku pokażemy i przećwiczmy rozmowy rekrutacyjne (uczestnicy prowadzą mini rozmowy rekrutacyjne).

 

SUKCES Twojej firmy to ludzie, którzy w niej pracują! 

Wybierz do współpracy takie osoby, które razem z Tobą będą wspólnie pracować na wartość firmy.

 

ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).



Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • poznasz skuteczne metody rekrutacji
  • nauczysz się jak analizować dokumenty kandydatów
  • nauczymy Cię jak uniknąć błędów rekrutacyjnych
  • aktywny warsztat z przykładami rozmów

Cele szkolenia

  • Poznanie etapów rozmowy rekrutacyjnej.
  • Poznanie najczęściej popełnianych błędów w trakcie rozmowy.
  • Doskonalenie sztuki zadawania skutecznych pytań.
  • Rozwijanie umiejętności oceny i weryfikacji potencjału kandydatów do pracy.

Program szkolenia

Przygotowanie podstawą sukcesu.
  • Czym różni się proces rekrutacji od procesu selekcji kandydatów?
  • Kogo potrzebujesz? - profil pożądanego kandydata w procesie rekrutacji.
  • Tworzenie zakresu obowiązków a oczekiwania wobec kandydatów.
  • Kwalifikacje a kompetencje - czyli czego potrzebujesz, a na co się decydujesz zatrudniając pracownika.
Analiza dokumentów aplikacyjnych.
  • Pierwsze wrażenie wywołane przez CV i błędy atrybucji.
  • Siła przekonań i stereotypów.
  • Informacje i motywacje ukryte w listach motywacyjnych.
  • Jak uniknąć błędów rekrutacyjnych?
Narzędzia rekrutera (wybrane).
  • Siedmiopunktowy plan Rodgera.
  • Pięciostopniowy system analizy przydatności kandydata do pracy.
  • Model STAR w procesie rekrutacji i selekcji.
  • Wywiad kompetencyjny.
To co najważniejsze - pytania.
  • Pytania skutecznie sprawdzające pożądane cechy kandydata.
  • Pytania behawioralne, kompetencyjne, kreatywne, stresujące.
  • Próbki pracy w rozmowie rekrutacyjnej.
  • Struktura rozmowy - lepiej wg schematu, czy lepiej swobodnie?
Prowadzenie rozmowy - poziom komunikacji.
  • Słowa klucze w wypowiedzi kandydata.
  • 4 poziomy komunikacji.
  • Istota komunikacji niewerbalnej.
  • Sprawdzanie spójności wypowiedzi.
Techniki prowadzenia rozmowy kwalifikacyjnej - uczestnicy prowadzą mini rozmowy rekrutacyjne.
  • Cel rozmowy.
  • Etapy rozmowy rekrutacyjnej.
  • Niewygodne pytania ( o porażki, wynagrodzenie, itd).
  • Osoba rekrutera - jak wpływa rekruter na efektywność rozmowy z kandydatem.
  • Standardy prowadzania rozmów i udzielania informacji zwrotnych kandydatom po rozmowie.

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Konsultacje dla przedsiębiorców

Chcesz zwiększyć sprzedaż swojej firmy? Usprawnić proces zarządzania pracownikami lub komunikacji?

Ta konsultacja jest dla Ciebie, jeśli prowadzisz swój biznes i jesteś przedsiębiorcą, która/y chce rozwijać swój biznes w obszarach: sprzedaż, strategia, oferta, budowanie zespołu.

Zapraszamy na bezpłatne konsultacje, podczas których sprawdzimy, gdzie leżą Twoje szanse na poprawę wyników.
W trakcie konsultacji przeanalizujemy Twoją sytuację. Sprawdzimy czy i jakie obszary wymagają rozwoju oraz nad czym warto popracować, przedstawimy konkretne rekomendacje.

Zostaw kontakt a ustalimy termin rozmowy!

Poufność gwarantowana. Konsultacja trwa około 30-45 min. tel. lub na MS Teams.

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.