Klient nasz pan, czyli co można zyskać dzięki wysokiej jakości obsługi
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Dziś, w dobie ogromnej konkurencji najważniejsze stały się sprawy, do których jeszcze do niedawna nikt nie przywiązywał uwagi.
Wyobraź sobie dwie firmy A i B sprzedają produkty, które niewiele się różnią, a jeśli się różnią to klient i tak nie jest w stanie tego samodzielnie stwierdzić. Produkty te mają nie tylko zbliżoną jakość, lecz także podobną cenę. Pomimo tych podobieństw firma A z roku na rok zwiększa swoje obroty, przybywa jej klientów podczas gdy firma B prawdopodobnie w tym roku splajtuje.
Gdzie tkwi tajemnica sukcesu firmy A?
Odpowiedź jest prosta. Ta różnica to ludzie pracujący w tych firmach.
W firmie B, gdzie pracownicy są słabo umotywowani do pracy, panuje „ciężka” atmosfera, narastają konflikty pomiędzy działami a wszystko to odbija się na poziomie obsługi, jaki otrzymuje klient.
W firmie A natomiast to zgrany zespół wszystkich działów, mający jeden cel nadrzędny:
Z A D O W O L E N I E KLIENTA
Cel ten nie jest wcale łatwy do zrealizowania. Klienci w dzisiejszych czasach stają się bardzo wymagający. Mają przecież w czym wybierać. Czasy, gdy klienci stawali w kolejkach i musieli prosić się o określony produkt bezpowrotnie minęły. Pracownicy firmy A doskonale zdają sobie z tego sprawę i podporządkowali całą swoją pracę właśnie zadowoleniu klienta, aby uczynić go tym, co dla każdej firmy jest największym skarbem, czyli lojalnym klientem, klientem, który nie zmieni dostawcy, bo wie, że tylko w firmie A może liczyć na doskonałą obsługę, a nawet, jeśli występują problemy z realizacją jego zamówienia, jest on o tym szybko informowany i wspólnie z pracownikami firmy A (z Paniami, do których już się przyzwyczaił, a nawet polubił) znajduje najlepsze rozwiązanie zaistniałej sytuacji. Klient firmy A czuje, że jest bardzo ważnym klientem dla tej firmy.
Kim jest dla mnie KLIENT?
KLIENT TO:
- moje pieniądze,
- mieszkanie i wakacje,
- szkoła moich dzieci,
- nowy komputer,
- MOJA PRZYSZŁOŚĆ.
Zapamiętaj!
Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.
Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.
Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.
Zostaw swojego e-maile na vidi.superszkolenia.pl
Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.
Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.