Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane
25
stycznia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem.
Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Jak rozpocząć skuteczną sprzedaż doradczą: Kluczowe jest...
Opublikowane
13
grudnia
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Skuteczne techniki badania potrzeb klienta w procesie sprzedaży. Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić,...
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Opublikowane
29
listopada
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im...
Czy szata zdobi handlowca?
Opublikowane
24
listopada
2016
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Czy szata zdobi handlowca?
Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Opublikowane
2
listopada
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych...
Klient nasz pan, czyli co można zyskać...
Opublikowane
2
listopada
2016
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane
2
listopada
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...
Sprawdzanie Lojalności Klienta
Opublikowane
31
października
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu.
Dlaczego Ludzie Kupują
Opublikowane
31
października
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Co motywuje klienta do zakupów? Czego szukają klienci? Co przekonuje klienta do zakupów?