Strefa handlowca - wpisy

Czytaj dalej
Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
Czytaj dalej
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.
Czytaj dalej
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane 25 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Czytaj dalej
Jak rozpocząć skuteczną sprzedaż doradczą: Kluczowe jest...
Opublikowane 13 grudnia 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Skuteczne techniki badania potrzeb klienta w procesie sprzedaży. Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić,...
Czytaj dalej
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Opublikowane 29 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im...
Czytaj dalej
Czy szata zdobi handlowca?
Opublikowane 24 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy szata zdobi handlowca? Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.
Czytaj dalej
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych...
Czytaj dalej
Klient nasz pan, czyli co można zyskać...
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Czytaj dalej
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...
Czytaj dalej
Sprawdzanie Lojalności Klienta
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu.
Czytaj dalej
Dlaczego Ludzie Kupują
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Co motywuje klienta do zakupów? Czego szukają klienci? Co przekonuje klienta do zakupów?

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.