Dlaczego tracimy Klientów?
Opublikowane
8
lutego
2017
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dlaczego tracimy Klientów?
To może być szokująca lista dla Handlowców, bo pokazuje, że 90% sukcesu zależny od nich samych.
Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić w...
Cel sprzedażowy – jak go oswoić?
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Najlepsi sprzedawcy odnoszą sukcesy w sprzedaży dzięki ciągłemu myśleniu o celach, oraz dzięki żelaznej konsekwencji w ich realizacji. Samo myślenie o celu, jeśli nie...
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu...
Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Opublikowane
27
stycznia
2017
przez
Marek Waśkiewicz w
Strefa handlowca
·
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane
25
stycznia
2017
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem.
Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Jak rozpocząć skuteczną sprzedaż doradczą: Kluczowe jest...
Opublikowane
13
grudnia
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Skuteczne techniki badania potrzeb klienta w procesie sprzedaży. Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić,...
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Opublikowane
29
listopada
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im...
Czy szata zdobi handlowca?
Opublikowane
24
listopada
2016
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Czy szata zdobi handlowca?
Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Opublikowane
2
listopada
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych...
Klient nasz pan, czyli co można zyskać...
Opublikowane
2
listopada
2016
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane
2
listopada
2016
przez
Zespół VIDI w
Strefa handlowca
·
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...