Czy szata zdobi handlowca?
Czy szata zdobi handlowca?
Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.
Często oceniamy wiele rzeczy po okładce.
E-maile przeglądamy pobieżnie zerkając na ogólny zarys bez zgłębiania się w treści.
Prezentacje, oferty przeglądamy szybko i tak samo szybko o nich zapominamy.
Dlatego szata zdobi handlowca? -szata jego prezentacji, i tego jak wygląda.
W prezentacjach, e- mailach, ofertach zwróć szczególną uwagę na szatę graficzną - pamiętaj by podkreślała ona tylko ważne rzeczy i była prosta i miła dla oka.
Pamiętaj by zwracała uwagę, na korzyści oraz uwypuklenie tego co Twój produkt daję klientowi.
Pamiętaj by pokazywała jakie problemy klienta rozwiązuje.
Trzymaj się tych 5 zasad:
- Określi cel oferty, prezentacji, e-maila zanim zaczniesz ją tworzyć:)
- Wstęp – ma za zadanie przyciągnąć uwagę zaplanuj czym przykujesz uwagę – jakie problemy rozwiążesz swoim produktem
- Rozwiniecie - na początku nie zalewaj Klienta zbyt dużą ilością informacji – zostaw to na załącznik, uzupełnienie oferty – przekaż same konkrety
- Zakończenie – podsumowanie najważniejsze rzeczy i wskazówki jakie są możliwe dalsze kroki
- Zawsze dwa razy przeczytaj to co napisałeś. Spójrz na prezentację świeżym okiem lub poproś inną osobę żeby sprawdziła Twoje dzieło;) Pamiętaj szata zdobi handlowca !
Twoja oferta, Twój e-mail, Twoja prezentacja musi przykuwać uwagę tym, co jest dla klienta ważne, oprócz tego musi być czytelna i jasna resztę rzeczy możesz opowiedzieć w czasie rozmowy telefonicznej lub spotkania.
O tym czy twój wygląd jest ważny napiszemy w kolejnym artykule.
Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.
Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.