Czy szata zdobi handlowca?

Opublikowane 24 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Czy szata zdobi handlowca?


Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.

Często oceniamy wiele rzeczy po okładce.
E-maile przeglądamy pobieżnie zerkając na ogólny zarys bez zgłębiania się w treści.

Prezentacje, oferty przeglądamy szybko i tak samo szybko o nich zapominamy.

Dlatego szata zdobi handlowca? -szata jego prezentacji, i tego jak wygląda.

W prezentacjach, e- mailach, ofertach zwróć szczególną uwagę na szatę graficzną - pamiętaj by podkreślała ona tylko ważne rzeczy i była prosta i miła dla oka.
Pamiętaj by zwracała uwagę, na korzyści oraz uwypuklenie tego co Twój produkt daję klientowi.
Pamiętaj by pokazywała jakie problemy klienta rozwiązuje.



Trzymaj się tych 5 zasad:

  • Określi cel oferty, prezentacji, e-maila zanim zaczniesz ją tworzyć:)
  • Wstęp – ma za zadanie przyciągnąć uwagę zaplanuj czym przykujesz uwagę – jakie problemy rozwiążesz swoim produktem
  • Rozwiniecie - na początku nie zalewaj Klienta zbyt dużą ilością informacji – zostaw to na załącznik, uzupełnienie oferty – przekaż same konkrety
  • Zakończenie – podsumowanie najważniejsze rzeczy i wskazówki jakie są możliwe dalsze kroki
  • Zawsze dwa razy przeczytaj to co napisałeś. Spójrz na prezentację świeżym okiem lub poproś inną osobę żeby sprawdziła Twoje dzieło;) Pamiętaj szata zdobi handlowca !

Twoja oferta, Twój e-mail, Twoja prezentacja musi przykuwać uwagę tym, co jest dla klienta ważne, oprócz tego musi być czytelna i jasna resztę rzeczy możesz opowiedzieć w czasie rozmowy telefonicznej lub spotkania.

O tym czy twój wygląd jest ważny napiszemy w kolejnym artykule.


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Najczęstsze błędy sprzedawców
To, że właściwe słuchanie swojego rozmówcy jest ważne, wie każdy. No dobrze, prawie każdy. [...]
Zobacz wpis
Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych
Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami. Przeprowadzono wywiady z ponad 250 000 handlowcami, 25 000 [...]
Zobacz wpis
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.