Czy szata zdobi handlowca?

Opublikowane 24 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Czy szata zdobi handlowca?


Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.

Często oceniamy wiele rzeczy po okładce.

E-maile przeglądamy pobieżnie zerkając na ogólny zarys bez zgłębiania się w treści.


Prezentacje, oferty przeglądamy szybko i tak samo szybko o nich zapominamy.

Dlatego szata zdobi handlowca? -szata jego prezentacji, i tego jak wygląda.

W prezentacjach, e- mailach, ofertach zwróć szczególną uwagę na szatę graficzną - pamiętaj by podkreślała ona tylko ważne rzeczy i była prosta i miła dla oka.
Pamiętaj by zwracała uwagę, na korzyści oraz uwypuklenie tego co Twój produkt daję klientowi.
Pamiętaj by pokazywała jakie problemy klienta rozwiązuje.



Trzymaj się tych 5 zasad:


  • Określi cel oferty, prezentacji, e-maila zanim zaczniesz ją tworzyć:)
  • Wstęp – ma za zadanie przyciągnąć uwagę zaplanuj czym przykujesz uwagę – jakie problemy rozwiążesz swoim produktem
  • Rozwiniecie - na początku nie zalewaj Klienta zbyt dużą ilością informacji – zostaw to na załącznik, uzupełnienie oferty – przekaż same konkrety
  • Zakończenie – podsumowanie najważniejsze rzeczy i wskazówki jakie są możliwe dalsze kroki
  • Zawsze dwa razy przeczytaj to co napisałeś. Spójrz na prezentację świeżym okiem lub poproś inną osobę żeby sprawdziła Twoje dzieło;) Pamiętaj szata zdobi handlowca !


Twoja oferta, Twój e-mail, Twoja prezentacja musi przykuwać uwagę tym, co jest dla klienta ważne, oprócz tego musi być czytelna i jasna resztę rzeczy możesz opowiedzieć w czasie rozmowy telefonicznej lub spotkania.


O tym czy twój wygląd jest ważny napiszemy w kolejnym artykule.


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Masz tylko 11 sekund na pierwsze wrażenie!
Jak wskazują badania tylko tyle potrzeba naszemu rozmówcy, na wyrobienie sobie wstępnej opinie na nasz temat.Czyli masz 11 sekund na pierwsze wrażenie, czy w [...]
Zobacz wpis
Dlaczego tracimy Klientów?
Dlaczego tracimy Klientów? To może być szokująca lista dla Handlowców bo pokazuje że 90% sukcesu zależny od nich samych . Przeczytaj i sprawdź co warto zmienić [...]
Zobacz wpis
Klient nasz pan, czyli co można zyskać dzięki wysokiej jakości obsługi
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy? [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.