Strefa handlowca - wpisy

Czytaj dalej
Gorące techniki telefonowania „na zimno”
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Sprzedaż oparta na poleceniach oraz bazująca na kontaktach biznesowych jest bardzo skuteczna. Ale co zrobić jeśli ilość poleceń nie jest wystarczająca do realizacji planu...
Czytaj dalej
Najgroźniejsza broń handlowca
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam...
Czytaj dalej
ODMOWA KLIENTA – NAJWIĘKSZY LĘK HANDLOWCA
Opublikowane 27 stycznia 2017 przez Marek Waśkiewicz w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Powszechnie wiadomo, że nieodłącznym elementem pracy w sprzedaży jest zderzenie z odmową klienta. Często powód rezygnacji z zakupu nie zależy od sprzedawcy.
Czytaj dalej
3 złote zasady budowania pozytywnej relacji z klientem
Opublikowane 25 stycznia 2017 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
3 zasady budowania kontaktu i relacji z klientem. Klient, który znajdzie nić porozumienia z doradcą otwarcie mówi o swoich potrzebach, jest zainteresowany tym, co ma...
Czytaj dalej
ZAMIAST KREOWAĆ POTRZEBY WYCIĄGNIJ JE Z KLIENTA!...
Opublikowane 13 grudnia 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym...
Czytaj dalej
TYPOLOGIA KLIENTÓW – JAK SIĘ DOPASOWAĆ?
Opublikowane 29 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Handlowcy spotykają w swojej pracy wielu klientów. Jak to jest, że czasem bardzo szybko znajdują z klientem „wspólny język”, gdy innym razem zupełnie im...
Czytaj dalej
Czy szata zdobi handlowca?
Opublikowane 24 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy szata zdobi handlowca? Dziś, kiedy wszyscy gdzieś pędzimy, jesteśmy zajęci, nie mamy czasu na czytanie artykułów, e-maili, ofert, propozycji.
Czytaj dalej
Tymi zwrotami zaangażujesz klienta podczas rozmowy telefonicznej
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Rozmowa przez telefon to jedna z najbardziej efektywnych form sprzedaży. Pozwala na kontakt z dużą liczbą osób w ciągu krótkiego czasu, wymaga jednak dużych...
Czytaj dalej
Klient nasz pan, czyli co można zyskać...
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Czy zastanawialiście się kiedyś, dlaczego niektórzy klienci kupują ciągle potrzebne produkty w jednej firmie? Dlaczego nie szukają alternatywnego dostawcy?
Czytaj dalej
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...
Czytaj dalej
Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami. Przeprowadzono wywiady z ponad 250 000 handlowcami, 25 000...
Czytaj dalej
Sprawdzanie Lojalności Klienta
Opublikowane 31 października 2016 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu.