5 szkoleń sprzedażowych dla działu handlowego, w które warto zainwestować

Opublikowane 27 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Wykwalifikowany personel to najmocniejsza strona firmy. Firmy, które rosną w siłę, znają i stosują tę tajemnicę sukcesu. 

Umiejętności Sprzedażowe: klucz do sukcesu Twojej firmy i działu sprzedaży.


”Nieustanny rozwój jest niezbędnym czynnikiem w osiąganiu sukcesów, dlatego też firmy kładą duży nacisk na budowanie, poszerzanie, pogłębianie i wzmacnianie kompetencji Pracowników w swoich firmach.”

Jako szef firmy, powinieneś bać się pracowników, którzy nie chcą się szkolić i doskonalić swoich umiejętności. Pomyśl, że w Twojej firmie zostają pracownicy, którzy się nie rozwijają i zadaj sobie pytanie: Jak zatem ma się rozwijać moja firma?


Codziennie kontaktujemy się z kilkudziesięcioma dyrektorami handlowymi i oni wiedzą, że za wielkością sprzedaży kryją się umiejętności pracowników.

Dobry dyrektor handlowy, kierownik sprzedaży zawsze wywalczy budżet na szkolenia dla swoich handlowców. 

  • Wie, że inwestycja rzędu kilku tysięcy szybko zaprocentuje zwiększeniem sprzedaży. 
  • Wie, że szkolenie da handlowcom, poza oczywistym elementami jak nowe narzędzia pracy, nowe techniki sprzedaży, dodatkową energię do działania. 
  • Wie, że szkolenia dają szansę rozwoju swoich umiejętności, pozwalają poznać najnowsze techniki obsługi klienta, sprzedaży, kierowania zespołem, czy komunikacji i współpracy. 
  • Wie, że stałe podnoszenie kompetencji pracowników odbija się na ich wynikach.


Jaki z tego wniosek?



 

ROZWIJAJĄCE SIĘ FIRMY STAWIAJĄ NA WYKWALIFIKOWANY PERSONEL! Idealna sytuacja to taka, gdy ma rozplanowane 2-3 szkolenia rocznie i monitoruje poszczególnych handlowców i ich rozwój. Czasem wystarczy nawet 1 szkolenie dedykowane lub kierowanie pracowników na szkolenia otwarte, bo to zawsze przynosi wymierne efekty w postaci dobrych wyników sprzedażowych.



Umiejętności Sprzedażowe: dzięki nim Twoi handlowcy dowożą cele sprzedażowe.

Dzięki umiejętnościom sprzedażowym Twój personel może przekształcić Twoją firmę. Dlatego nie wolno lekceważyć znaczenia ciągłego rozwoju pracowników. Oto, jakie szkolenia warto rozważyć dla Twojego zespołu handlowego:


Po co rozwijać ludzi pracujących w firmie? Odpowiedź jest prosta - im lepsi ludzie, tym lepsza organizacja, lepiej pracujemy i świadczymy usługi czy wytwarzamy produkty, lepiej i skuteczniej działamy. Dobry handlowiec, pracownik działu obsługi klienta, działu sprzedaży, to taki, który nie dość, że potrafi nawiązać kontakt z klientem, który opiera się na zaufaniu i wiarygodności, budowaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji, to jeszcze zna techniki sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji. Jest człowiekiem inteligentnym i zna swój zawód od praktycznej strony. Jego działania są poparte dużą wiedzą merytoryczną zarówno produktową i sprzedażową, ma duże umiejętności interpersonalne.


Każdy handlowiec w firmie, aby działać skutecznie, powinien stale doskonalić swoje umiejętności i techniki pracy przez szkolenia. Umiejętność sprzedaży jest jedną z najważniejszych na rynku.



Szefowie działu sprzedaży doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego często zadają sobie pytanie: Jak bardzo zmieni się sytuacja firmy, kiedy pracownicy nauczą się sprzedawać? Odpowiadając na to pytanie, zastanawiają się jakie szkolenia wybrać dla swoich handlowców.



Szkolenia z technik sprzedażowych

W ramach szkoleń z technik sprzedażowych Twoi pracownicy dowiedzą się, jak identyfikować potrzeby klientów. Nauczą się, jak prezentować oferty w sposób przekonujący oraz radzić sobie z ewentualnymi obiekcjami. To podstawa skutecznej sprzedaży.

• SKUTECZNY HANDLOWIEC-TECHNIKI SPRZEDAŻY

• TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE

Te dwa programy to najważniejsze szkolenia w pracy handlowca - pokazują jak analizować klienta, badać jego potrzeby, prezentować ofertę językiem korzyści oraz poradzić sobie z obiekcjami, zamknąć transakcję i budować przyszłe relacje.


Szkolenia ze sprzedaży przez telefon

Jeśli Twój personel często nawiązuje kontakty z klientami telefonicznie, szkolenia z technik sprzedaży przez telefon mogą znacząco zwiększyć ich efektywność. Pracownicy dowiedzą się, jak sprzedawać i budować relacje przez telefon. Najlepsze szkolenie dla nich to: SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON


Szkolenia w pozyskiwaniu nowych klientów (Prospecting)

Nowi klienci to kluczowy element rozwoju firmy. Szkolenia z pozyskiwania nowych klientów nauczą handlowców, jak skutecznie pozyskiwać nowe kontakty, co jest kluczowe dla wzrostu firmy.  POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW – PROSPECTING, ponieważ każdy handlowiec, musi regularnie dbać o zwiększanie liczby potencjalnych klientów. Nowy klient dla firmy jest istotny, ponieważ pozwala zwiększać sprzedaż i pozwala na rozwój firmy.


Zaawansowane szkolenia z negocjacji i obrony ceny

Dla doświadczonych pracowników warto rozważyć zaawansowane szkolenia z negocjacji. Pomogą one w efektywnym zamykaniu trudnych transakcji i obronie cen, co jest kluczowe w biznesie.  np. Profesjonalne negocjacje i obrona ceny








 

Twoi pracownicy to najcenniejszy zasób Twojej firmy. Inwestycja w ich rozwój ma wpływ na wyniki finansowe i ogólną wydajność. Dlatego szkolenia to nie tylko koszt, ale przede wszystkim inwestycja, która przynosi korzyści. Warto dbać o rozwój kompetencji handlowców, a efekty pojawią się szybciej, niż myślisz.

Sprawdź dostępne terminy na naszej stronie www.superszkolenia.pl  i przekształć swoich handlowców w zespół sprzedażowy gotowy na sukces.  Szkolenie możemy też zorganizować w wybranym przez Państwa miejscu i terminie dla wszystkich handlowców z firmy - tzw. szyte na miarę. 


Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
PROFESJONALNY HANDLOWIEC
Handlowiec może zwiększyć sprzedaż oraz realizacje zamówień, dzięki kilku technikom, które zaprezentujemy w niniejszym artykule. Te małe zachęty mogą być tym, czego potrzebujesz, aby [...]
Zobacz wpis
Zdenerwowany klient – profesjonalna obsługa trudnego klienta
W każdej branży spotykamy się z tzw. trudnymi klientami. Z łatwością wymienimy ich cechy. Są roszczeniowi, niemili, agresywni, łatwo wzbudzić w nich jakieś skrajne [...]
Zobacz wpis
"JA" HANDLOWIEC
Istnieje wiele opinii na temat wagi cech, które są istotnymi determinantami jakości i efektów pracy handlowca. Poniżej przedstawię kilka z nich. Są one istotne [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.