5 szkoleń sprzedażowych dla działu handlowego, w które warto zainwestować

Opublikowane 27 lipca 2018 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca

Wykwalifikowany personel to najmocniejsza strona firmy. Firmy, które rosną w siłę, znają i stosują tę tajemnicę sukcesu. 



”Nieustanny rozwój jest niezbędnym czynnikiem w osiąganiu sukcesów, dlatego też firmy kładą duży nacisk na budowanie, poszerzanie, pogłębianie i wzmacnianie kompetencji Pracowników w swoich firmach.”

Jako szef firmy, powinieneś bać się pracowników, którzy nie chcą się szkolić i doskonalić swoich umiejętności. Pomyśl, że w Twojej firmie zostają pracownicy, którzy się nie rozwijają i zadaj sobie pytanie: Jak zatem ma się rozwijać moja firma?


Codziennie kontaktujemy się z kilkudziesięcioma dyrektorami handlowymi i oni wiedzą, że za wielkością sprzedaży kryją się umiejętności pracowników.

Dobry dyrektor handlowy, kierownik sprzedaży zawsze wywalczy budżet na szkolenia dla swoich handlowców. 


  • Wie, że inwestycja rzędu kilku tysięcy szybko zaprocentuje zwiększeniem sprzedaży. 
  • Wie, że szkolenie da handlowcom, poza oczywistym elementami jak nowe narzędzia pracy, nowe techniki sprzedaży, dodatkową energię do działania. 
  • Wie, że szkolenia dają szansę rozwoju swoich umiejętności, pozwalają poznać najnowsze techniki obsługi klienta, sprzedaży, kierowania zespołem, czy komunikacji i współpracy. 
  • Wie, że stałe podnoszenie kompetencji pracowników odbija się na ich wynikach.


Jaki z tego wniosek?



 
ROZWIJAJĄCE SIĘ FIRMY STAWIAJĄ NA WYKWALIFIKOWANY PERSONEL! Idealna sytuacja to taka, gdy ma rozplanowane 2-3 szkolenia rocznie i monitoruje poszczególnych handlowców i ich rozwój. Czasem wystarczy nawet 1 szkolenie dedykowane lub kierowanie pracowników na szkolenia otwarte, bo to zawsze przynosi wymierne efekty w postaci dobrych wyników sprzedażowych.



UMIEJĘTNOŚCI SPRZEDAŻOWE SĄ KLUCZEM SUKCESU FIRMY.



Po co rozwijać ludzi pracujących w firmie? Odpowiedź jest prosta - im lepsi ludzie, tym lepsza organizacja, lepiej pracujemy i świadczymy usługi czy wytwarzamy produkty, lepiej i skuteczniej działamy. Dobry handlowiec, pracownik działu obsługi klienta, działu sprzedaży, to taki, który nie dość, że potrafi nawiązać kontakt z klientem, który opiera się na zaufaniu i wiarygodności, budowaniu oraz utrzymywaniu długofalowych relacji, to jeszcze zna techniki sprzedaży, obsługi klienta i negocjacji. Jest człowiekiem inteligentnym i zna swój zawód od praktycznej strony. Jego działania są poparte dużą wiedzą merytoryczną zarówno produktową i sprzedażową, ma duże umiejętności interpersonalne.



Każdy handlowiec w firmie, aby działać skutecznie, powinien stale doskonalić swoje umiejętności i techniki pracy przez szkolenia. Umiejętność sprzedaży jest jedną z najważniejszych na rynku.




Szefowie działu sprzedaży doskonale zdają sobie z tego sprawę, dlatego często zadają sobie pytanie: Jak bardzo zmieni się sytuacja firmy, kiedy pracownicy nauczą się sprzedawać? Odpowiadając na to pytanie, zastanawiają się jakie szkolenia wybrać dla swoich handlowców.




Dyrektorzy i kierownicy sprzedaży najczęściej wybierają szkolenia takie jak:

SKUTECZNY HANDLOWIEC-TECHNIKI SPRZEDAŻY

TECHNIKI SPRZEDAŻY W PIGUŁCE 

Te dwa programy to najważniejsze szkolenia w pracy handlowca - pokazują jak analizować klienta, badać jego potrzeby, prezentować ofertę językiem korzyści oraz poradzić sobie z obiekcjami, zamknąć transakcję i budować przyszłe relacje.



Szef sprzedaży wie, że jeśli jego pracownicy kontaktują się z klientami głównie przez telefon, dzwoniąc, prezentują ofertę oraz sprzedają przez telefon, to najlepsze szkolenie dla nich to: SKUTECZNA SPRZEDAŻ PRZEZ TELEFON



 

Kolejne ważne szkolenie dla działu handlowego to POZYSKIWANIE NOWYCH KLIENTÓW – PROSPECTING, ponieważ każdy handlowiec, musi regularnie dbać o zwiększanie liczby potencjalnych klientów. Nowy klient dla firmy jest istotny, ponieważ pozwala zwiększać sprzedaż i pozwala na rozwój firmy. Im bardziej doświadczonych pracowników szef sprzedaży ma w swoim zespole, tym bardziej zaawansowane szkolenia dla nich wybiera, np.TECHNIKI NEGOCJACJI I OBRONY CENY 



 

Każde ze szkoleń ma terminy otwarte, na które można zapisać dowolną ilość handlowców - szczegóły w każdym szkoleniu na www.superszkolenia.pl. Szkolenie możemy też zorganizować w wybranym przez Państwa miejscu i terminie dla wszystkich handlowców z firmy - tzw. szyte na miarę. Skuteczny i efektywny szef sprzedaży wie, że szkolenia to jedna z inwestycji, która szybko zwraca się w postaci materialnej (lepsze umiejętności sprzedażowe generują przychód firmy) i niematerialnej (wzrasta wydajność pracy), dlatego zapewnia swoim handlowcom powyższe szkolenia lub wybiera dla nich szkolenia szyte na miarę.    

 

Dziękujemy Ci, że jesteś z nami.

Dajemy gotowe rozwiązania i narzędzia do pracy oraz wsparcie i motywację.

Jeśli chcesz być na bieżąco, zapisz się na newsletter.

Zostaw swój adres e-mail na vidi.superszkolenia.pl, a dodatkowo dostaniesz rabat na nasze szkolenia.

x
Newsletter

Zapisz się do naszego newslettera, aby otrzymywać powiadomienia o najnowszych wpisach na blogu!

Zobacz podobne wpisy:
Zobacz wpis
Najgroźniejsza broń handlowca
W myśl ogólnie przyjętej teorii wszyscy lubimy kupować, ale nikt nie lubi, gdy ktoś próbuje nam coś sprzedać. Gdy jesteśmy klientem ta wiedza nam [...]
Zobacz wpis
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA CZY MIT?
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych [...]
Zobacz wpis
ZAMIAST KREOWAĆ POTRZEBY WYCIĄGNIJ JE Z KLIENTA! BADANIE POTRZEB KLUCZEM DO DOBREJ SPRZEDAŻY
Klient zdecyduje się na zakup naszego produktu, gdy uświadomi sobie, że faktycznie go potrzebuje. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym [...]
Dodaj komentarz
To pole musi być wypełnione
To pole musi być wypełnione

To pole musi być wypełnione

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany.

Komentarze (0)
Nie dodano jeszcze żadnego komentarza.