Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Superszkolenia Szkolenia zdalne SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Szkolenie Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik w pracy handlowca, który ma za zadanie zdobywać klientów i realizować plany sprzedażowe, a swoje działania chce oprzeć się na sprzedaży doradczej. 


Pokazujemy handlowcom, że cena nie jest najważniejsza w sprzedaży, tylko ich sposób działania.   

Pokazujemy, jak nie walczyć ceną! Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu.


    >>Zgłoś udział    


Masz dość słuchania wymówek handlowców, że klient: nie jestem zainteresowany lub odkłada decyzję w czasie!

Chcesz, by sprzedaż była systematyczna i stale rosła…a handlowcy realizowali swoje cele. 

Chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i handlowcy byli zaangażowani i działali ambitnie.

 

ZAPISZ ICH NA PRAKTYCZNY WARSZTAT, gdzie Twój handlowiec:

Dowie się, jak stworzyć STRUKTURĘ działań sprzedażowych, która realnie rozwiąże problem klienta i nie konkurować ceną.

Dowie się jak budować relację i pobudzać potrzeby klientów, dzięki zaangażowaniu i odpowiednim pytaniom. Sprzedaż doradcza.

Pozna procesy sprzedaży produktów i usług, aby sprzedawać pomimo trudnego rynku i innych tego typu wymówek.

Dowie się jak działać by pozyskiwać więcej klientów, tak aby ilość zawartych transakcji wzrosła. Dowie się jak nie walczyć ceną.

 

Dowiedzą się jak być profesjonalnym handlowcem i sprzedawać, aby nie rozdawać rabatów.

Chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe.

Dowiedzą się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany? Mam już swojego dostawcę itp

Dowiedzą się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.


PROWADZĄCY:


PIOTR JANKOWSKI - trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Na praktycznych przykładach i realnych sytuacjach pokazuje, jak stosować poznane techniki, jak prezentować produkt mówiąc językiem korzyści, jak radzić sobie z obiekcjami czy finalizować transakcje. Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu.

Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się sprzedażą na co dzień. Siła 25 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń. W ich zakres wchodzą, m.in: praca z trudnym klientem, sprzedaż w sektorze bankowym, strategie skutecznej sprzedaży, negocjacje handlowe, standardy profesjonalnej obsługi klienta, finalizacja sprzedaży, budowanie wartości produktu/usługi/firmy, upselling i crosselling.


 

Kliknijhttps://superszkolenia.pl/zgloszenie-online,aby zgłosić udział w szkoleniu.



DOWIEDZĄ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:  

prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić

jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta, by cena nie miała znaczenia.

kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu

skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”

przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie

skutecznie finalizować transakcje

   

 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.  Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.

   


 

OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

   

 

 

 

   

Twoi handlowcy poznają takie techniki pracy:

badania potrzeb klienta, pokazujące wartość produktu,

 prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta,

 prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,

 skutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,

 kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.


   

Dzięki temu, że zastosują sprawdzone narzędzia w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania. 

Daj im narzędzia do pracy, by mogli działać skutecznie i realizować cele. Daj im kompetencje i umiejętność, by osiągali plany sprzedażowe.

   

Kliknijhttps://superszkolenia.pl/zgloszenie-online, aby zgłosić udział w szkoleniu.



OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

 

 

 

 

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami. 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

   

Teraz szkolenia zdalne, on-line, na żywo WYBIERZ ODPOWIEDNI TERMIN  


Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

Cena

Wybierz termin z listy powyżej aby wyświetlić cenę szkolenia

Druga i kolejne osoby zapisane na szkolenie - 100 zł taniej!

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia
Pomoc i doradztwo

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 488 zł 

💎Ile zyskasz na swojej większej sprzedaży.  Pomyśl, jak wzrośnie Twoja sprzedaż, jak wdrożysz poznane techniki. Koszt udziału zwróci Ci się już przy pierwszych nowo pozyskanych Klientach.

Jeśli w Twojej głowie pojawiła się myśl: "Nie mogę sobie na to pozwolić". To pewnie dlatego, że za mało sprzedajesz i zarabiasz.  Pomyśl, ile może zyskać, sprzedając łatwiej i więcej. Jak skuteczny może być Twój zespół handlowców? Wiesz, że mogą więcej. Już dziś pomyśl, ile możesz zyskać i zapisz się na szkolenie.

Zgłoszenie udziału

Udział w szkoleniu zdlanym można zgłosić tylko przy pomocy formularza on-line.

Program szkolenia

ETAPY ROZMOWY Z KLIENTEM
  • Struktura rozmowy.
  • Błędy podczas rozmów.
  • Jak telefonować?
  • Najważniejsze zasady w rozmowie bezpośredniej i telefonicznej.
KOMUNIKACJA KLIENTEM
  • Jak mówić, by nie brzmieć jak kiepski telemarketer- czyli modulacja ton głosu.
  • Unikanie negatywnych słów i zwrotów.
OTWARCIE ROZMOWY
  • Od czego zacząć rozmowę?
  • Skuteczne otwarcie - jak przykuć uwagę klienta.
  • Zasada 15 sekund - jak mówić językiem wartości dla klienta.
SONDOWANIE KLIENTA- jak zadawać pytania, by klient nawiązać rozmowę?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań
  • Badanie potrzeb klienta
  • Diagnoza przekonań do produktu/usługi/firmy
  • Diagnoza doświadczeń klienta z produktem/usługą/konkurencją
ZDALNE KANAŁY POZYSKIWANIA KLIENTÓW
  • Gdzie szukać klientów?
  • Pierwszy mail - jak przygotować treść i nagłówek?
PRZYGOTOWANIE SCENARIUSZA ROZMOWY Z KLIENTEM oraz PIERWSZEGO MAILA
  • Praca indywidualna na przygotowanym szablonie - każdy z uczestników projektuje schemat rozmowy z klientem
  • Każdy uczestnik przygotowuje pierwszy mail
PREZENTACJA
  • W poszukiwaniu argumentów
  • 4 ASY sprzedawcy
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy
ANALIZA SPRZEDAŻY
  • Powody wyboru mojej oferty
  • Na co zwracać uwagę?
JĘZYK KORZYŚCI
  • Zastosowanie języka korzyści
  • Cecha - Zaleta - Korzyść
CENA CZYNI CUDA?
  • Kiedy klient wybiera niższą cenę?
  • Konkurencja to nie problem.
  • Obrona ceny.
OBIEKCJE I ZAMKNIĘCIE
  • Typowe obiekcje i reakcje
  • Kontraktowanie klienta
  • Finalizacja transakcji
SESJA Z TRENEREM
  • Indywidualne rozmowy z uczestnikami
  • Sesja pytań do trenera

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl