Najnowsze wpisy

Czytaj dalej
10 rad jak być dobrym szefem sprzedaży
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa szefa · 0 komentarzy
Pytanie wydaje się banalne, ale to przecież cel każdego menedżera. Bycie dobrym szefem prawie zawsze oznacza dobre wyniki sprzedażowe.
Czytaj dalej
Dlaczego klient kupuje i dlaczego rezygnuje?
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...
Czytaj dalej
Najlepsi handlowcy sprzedają 10 razy więcej od przeciętnych
Opublikowane 2 listopada 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Na przestrzeni ostatnich 4 dekad Instytut Gallupa przeprowadził badanie różnic pomiędzy najlepszymi a przeciętnymi sprzedawcami. Przeprowadzono wywiady z ponad 250 000 handlowcami, 25 000...
Czytaj dalej
Awansujesz w zespole i co dalej?
Opublikowane 31 października 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa szefa · 0 komentarzy
Zostajesz kierownikiem, szefem przełożonym GRATULUJEMY i życzymy trafności decyzji.
Czytaj dalej
Jak Motywować Ludzi?
Opublikowane 31 października 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak sprawić, by pracownicy w Twoim zespole mieli wiele energii i zapału do pracy, byli podekscytowani swoją rolą w firmie, istotna była dla nich...
Czytaj dalej
Motywacja - wieczna moc
Opublikowane 31 października 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa szefa · 0 komentarzy
To jest płaszczyzna rozważań, do której zmierzamy. Rozpatrywanie motywacji w innym niż duchowy wymiarze nie będzie pełna i zatrzyma nas w powierzchownych mniemaniach -...
Czytaj dalej
Sprawdzanie Lojalności Klienta
Opublikowane 31 października 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Mały chłopiec wszedł do sklepu i zapytał właściciela, czy może skorzystać z telefonu.
Czytaj dalej
Dlaczego Ludzie Kupują
Opublikowane 31 października 2016 przez Wirtuozi Kodu w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Klienta motywuje przekonanie, że: - produkt rozwiąże pewne problemy; - cena nie jest wygórowana i leży w możliwościach klienta; - produkt pomnoży zyski, zaoszczędzi...