Najnowsze wpisy

Czytaj dalej
Jak wybrać szkolenie?
Opublikowane 4 marca 2019 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
Szkolenie pracowników przynosi firmie wymierną wartość w postaci np. lepszych wyników sprzedażowych, większą produktywność działania, mniejszej rotacji pracowników, wyższe kwalifikacje pracowników. Podnoszenie kwalifikacji zawodowych...
Czytaj dalej
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów?
Opublikowane 19 lutego 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak oceniać pracowników, by nie budzić konfliktów? Jakie elementy w czasie przygotowania do tego procesu warto wziąć pod uwagę?
Czytaj dalej
Ocena pracowników.
Opublikowane 19 lutego 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Ocena pracowników - narzędzie pomagające w wydobyciu z pracowników tego co najlepsze. Narzędzie, które pozwala rozwijać i motywować do lepszej pracy . Ocena pracowników -...
Czytaj dalej
FINALIZACJA SPRZEDAŻY KLUCZEM DO SUKCESU – PRAWDA...
Opublikowane 4 lutego 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Zamknięcie hipotetyczne, zamknięcie alternatywne, metoda ostatniej szansy, kupno z prawem zwrotu. Techniki zamknięcia sprzedaży to jedne z najpopularniejszych w całym arsenale narzędzi wykorzystywanych...
Czytaj dalej
Jakie działanie handlowca sprzyja realizacji celów sprzedażowych?
Opublikowane 3 lutego 2019 przez Zespół VIDI w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Co jest ważne w pracy handlowca? Sekret ciągłego dowożenia celów sprzedażowych to...
Czytaj dalej
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem?
Opublikowane 18 grudnia 2018 przez Zespół VIDI w Strefa szefa · 0 komentarzy
Jak prowadzić trudne rozmowy z pracownikiem? Jak udzielić nagany? Poznaj dwa modele prowadzenia rozmów.: model wojenny i model TQM-owski. Jak rozpocząć trudną rozmowę? Jak dyscyplinować pracowników?
Czytaj dalej
POKOLENIE „Y” W PRACY.
Opublikowane 17 października 2018 przez Zespół VIDI w Wpisy · 0 komentarzy
W ostatnim czasie pojawia się coraz więcej badań i publikacji na temat pokolenia dwudziestoparolatków, którzy weszli w dorosłe życie w nowym stuleciu, określanych jako...
Czytaj dalej
Jak przyciągnąć i zatrzymać najlepszych pracowników?
Opublikowane 7 września 2018 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Dobry menedżer przyciąga i zatrzymuje w firmie najlepszych pracowników. Dzięki dobremu zarządzaniu nimi, podnosi wyniki i ich zaangażowanie.

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.