Wpisy użytkownika Beata Kubicius
Jak przyciągnąć i zatrzymać najlepszych pracowników?
Dobry menedżer przyciąga i zatrzymuje w firmie najlepszych pracowników. Dzięki dobremu zarządzaniu nimi, podnosi wyniki i ich zaangażowanie.
5 szkoleń sprzedażowych dla działu handlowego, w...
Jak wybrać szkolenie dla działu handlowego? Jakie szkolenia warto wybrać dla handlowców? Ile szkoleń w roku jest idealne dla zespołu handlowego? Jak podnieś wyniki...
7 sekretów prezentowania ceny
Miałeś świetne spotkanie sprzedażowe, klient jest zmotywowany, gotowy do dokonania zakupu, a Ty wiesz, że możesz zamknąć sprzedaż.
Po co nam rozwój?
Po co nam rozwój? Czy inwestowanie we własne umiejętności jest potrzebne?
Własny rozwój, a więc inwestowanie w swoją edukację, progres zawodowy czy pasje, może się...
Dlaczego warto korzystać ze szkoleń?
Większość przedsiębiorców uważa, że oni, jak również ich pracownicy nie potrzebują szkoleń, dla nich to jest dodatkowy niepotrzebny koszt – „przecież my wiemy już...
BUDOWANE ZESPOŁU – jak stworzyć idealny zespół...
Jeśli poważnie myślisz o stworzeniu idealnego zespołu w pracy, powinieneś zastanowić się nad tym dlaczego chcesz mieć zgranych ludzi wokół siebie.
Skuteczne delegowanie zadań pracownikom
Delegowanie zadań to jedno z bazowych umiejętności kadry kierowniczej.
Wydaje się banalnym zadaniem – czyli poproszenie kogoś, by coś dla nas zrobił. Tylko dlaczego czasem...
Motywowanie pracowników - 10 kroków
Nikt nie chce pracować za darmo, przynajmniej nie w każdej sytuacji. Warto powiedzieć, że same pieniądze nie są jedynym motywatorem do efektywnej pracy.
Wymagające rozmowy z pracownikami, czyli jak dyscyplinować,...
Każda rozmowa z pracownikiem wpływa na jakieś określone jego zachowanie. Może zmotywować do skutecznego działania lub wręcz przeciwnie, odnieść całkowicie negatywny skutek.
Co wpływa na wiarygodność handlowca?
Wiarygodność osoby komunikującej (sprzedającej towary, wzbudzającej ducha w pracownikach, przekonującej do głosowania na partię) jest kluczowym elementem wpływu.
KREOWANIE WŁASNEGO WIZERUNKU
„Umiejętność postępowania z ludźmi jest takim samym towarem handlowym jak cukier czy kawa.
I zapłacę za te umiejętność więcej niż za jakakolwiek inną pod słońcem”
Świat...
Asertywność menadżera
Asertywność, umiejętność otwartego i bezpośredniego wyrażania swoich myśli, uczuć, przekonań lub pragnień, ale w sposób respektujący uczucia, poglądy i opinie drugiego człowieka (rozmówcy).