Wpisy użytkownika Beata Kubicius

Czytaj dalej
Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane 21 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...
Czytaj dalej
Efektywność osobista - dwa szybkie sposoby, by...
Opublikowane 14 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w SPECJALNE · 1 komentarzy
Nasza efektywność osobista przekłada się na realizację zadań, nasze wynik, na realizację marzeń. Przy dzisiejszym tempie życia, rzadko kiedy zdarzają się przypadki, w...
Czytaj dalej
Jak nie odpuscić sobie w nowym roku?
Opublikowane 7 stycznia 2020 przez Beata Kubicius w Wpisy · 0 komentarzy
Jak co roku każdy z nas (przynajmniej wielu z nas) obiecuje sobie wiele na początku Nowego Roku. Traktując to jako nowy start, nowy początek,...
Czytaj dalej
Jak przygotować się do prezentacji handlowej?
Opublikowane 10 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Prezentacja handlowa ukierunkowana na potrzeby Klienta, jest kluczem do Twojego sukcesu. Wymaga od handlowca kreatywności i jest za każdym razem nieco inna – dostosowana...
Czytaj dalej
Jak określić idealnego klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
ZDEFINIUJ SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA (AVATAR KLIENTA, PERSONA). Stań się na chwilę swoim idealnym klientem. Wejdź w jego buty. Zacznij w wyobraźni żyć jego życiem.
Czytaj dalej
Jak rozmawiać by dobrze badać potrzebny klienta?
Opublikowane 3 grudnia 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Analiza potrzeb klienta - jak rozmawiać by budzić potrzebny klienta. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym produkcie skłoni go do...
Czytaj dalej
Dlaczego warto mieć określony avatar "idealnego klienta"?
Opublikowane 26 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego stworzenie avatara idealnego klienta może poprawić Twoje wyniki sprzedażowe?
Czytaj dalej
Czy szef może być kolegą?
Opublikowane 19 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 1 komentarzy
Na szkoleniach pytacie się o to, czy szef, kierownik, osoba z zarządu powinna integrować się ze swoimi współpracownikami, którzy są jednocześnie podwładnymi. Jak daleko...
Czytaj dalej
OFERTA - nie dziękuję
Opublikowane 12 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Dlaczego słowo „oferta” nie jest dobrym słowem w sprzedaży? To nie jest najlepsze słowo, bo ma złe skojarzenia. Kojarzy się ze wciskaniem - przynajmniej mi...
Czytaj dalej
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Opublikowane 5 listopada 2019 przez Beata Kubicius w Strefa szefa · 0 komentarzy
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy. Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Czytaj dalej
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane 29 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem? Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Czytaj dalej
Jaki jest największy błąd sprzedawców?
Opublikowane 22 października 2019 przez Beata Kubicius w Strefa handlowca · 0 komentarzy
Jaki jest największy błąd sprzedawców? Co sprawia, że sprzedaż nie jest systematyczna, a działania handlowców nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Jak działa strategiczny proces...

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.