Jakie zadawać pytania, by wzbudzić zainteresowanie klienta?
Opublikowane
21
stycznia
2020
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dziś, by zatrzymać klienta i sprawić, by kupił u nas, a nie u konkurencji, konieczne jest zbudowanie z nim relacji i wzbudzenie zaufania. Rozmowa...
Efektywność osobista - dwa szybkie sposoby, by...
Opublikowane
14
stycznia
2020
przez
Beata Kubicius w
SPECJALNE
·
Nasza efektywność osobista przekłada się na realizację zadań, nasze wynik, na realizację marzeń. Przy dzisiejszym tempie życia, rzadko kiedy zdarzają się przypadki, w...
Jak nie odpuscić sobie w nowym roku?
Opublikowane
7
stycznia
2020
przez
Beata Kubicius w
Wpisy
·
Jak co roku każdy z nas (przynajmniej wielu z nas) obiecuje sobie wiele na początku Nowego Roku. Traktując to jako nowy start, nowy początek,...
Jak przygotować się do prezentacji handlowej?
Opublikowane
10
grudnia
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Prezentacja handlowa ukierunkowana na potrzeby Klienta, jest kluczem do Twojego sukcesu. Wymaga od handlowca kreatywności i jest za każdym razem nieco inna – dostosowana...
Jak określić idealnego klienta?
Opublikowane
3
grudnia
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
ZDEFINIUJ SWOJEGO IDEALNEGO KLIENTA (AVATAR KLIENTA, PERSONA). Stań się na chwilę swoim idealnym klientem.
Wejdź w jego buty. Zacznij w wyobraźni żyć jego życiem.
Jak rozmawiać by dobrze badać potrzebny klienta?
Opublikowane
3
grudnia
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Analiza potrzeb klienta - jak rozmawiać by budzić potrzebny klienta. Jak sprawić, aby klient powiedział nam, co takiego w naszym produkcie skłoni go do...
Dlaczego warto mieć określony avatar "idealnego klienta"?
Opublikowane
26
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dlaczego stworzenie avatara idealnego klienta może poprawić Twoje wyniki sprzedażowe?
Czy szef może być kolegą?
Opublikowane
19
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Na szkoleniach pytacie się o to, czy szef, kierownik, osoba z zarządu powinna integrować się ze swoimi współpracownikami, którzy są jednocześnie podwładnymi. Jak daleko...
OFERTA - nie dziękuję
Opublikowane
12
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Dlaczego słowo „oferta” nie jest dobrym słowem w sprzedaży?
To nie jest najlepsze słowo, bo ma złe skojarzenia. Kojarzy się ze wciskaniem - przynajmniej mi...
Asertywność w zespole - jak usprawnić komunikację...
Opublikowane
5
listopada
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa szefa
·
Skuteczna komunikacja i atmosfera wzajemnego szacunku, wsparcia to istotny element pracy i dobrze funkcjonującej firmy.
Dziś jakość współpracy i atmosfera w pracy ma szczególne znaczenie....
Jak zmienić swoją rozmowę handlową, by skuteczniej...
Opublikowane
29
października
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Co się stanie, gdy zmienisz sposób rozmowy z klientem?
Z artykułu dowiesz się, na jakich elementach skupić się w czasie nowoczesnej rozmowy handlowej z klientem.
Jaki jest największy błąd sprzedawców?
Opublikowane
22
października
2019
przez
Beata Kubicius w
Strefa handlowca
·
Jaki jest największy błąd sprzedawców? Co sprawia, że sprzedaż nie jest systematyczna, a działania handlowców nie przynoszą oczekiwanych rezultatów? Jak działa strategiczny proces...