Zadzwoń, prozamawiamy i sprawdzimy jak możemy Ci pomóc.
Efektywne zarządzanie czasem i stresem pozytywnie wpływa na wydajność w pracy. Nasze szkolenia z umiejętności interpersonalnych przygotowują uczestników do lepszego planowania zadań oraz ich skuteczniejszego realizowania, ale też rozwijają inne kompetencje osobiste – w tym m.in. asertywność czy komunikację. Wspomniane kursy organizujemy w formie praktycznych warsztatów. Zapraszamy do wzięcia w nich udziału!
Przyjmowanie zleceń oraz ich terminowe wykonanie zgodnie z rekomendacjami klienta wymaga odpowiedniego zrozumienia jego potrzeb. Tym samym kontakt pomiędzy dwiema stronami w relacjach biznesowych staje się kluczowy do osiągnięcia pożądanego efektu współpracy. Szkolenia interpersonalne, które proponujemy, poruszają takie kwestie. Eksperci pełniący funkcję prowadzących warsztaty przedstawiają m.in. różnice między słyszeniem a słuchaniem. Omawiane są także zagadnienia takie jak autoprezentacja czy wywieranie wpływu na odbiorcę.
Kursy umiejętności osobistych to źródło wiedzy na temat znaczenia komunikacji w biznesie. Jest ona bowiem kluczowa zarówno przy samodzielnym zarządzaniu działalnością gospodarczą, jak i w przypadku pracy np. w kadrze kierowniczej. Szkolenie interpersonalne przygotowuje do wykorzystywania poszczególnych technik asertywności podczas rozmów z klientami czy podwładnymi. To kolejna z kompetencji osobistych, o której rozwój warto zadbać w celu osiągania pożądanych celów w biznesie. Precyzja przekazu oraz mowa ciała to kolejne z kwestii, które podejmujemy na wspomnianych kursach.