Szkolenie idealne dla handlowców, którzy zaliczyli i wdrożyli techniki ze szkolenia Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać.
Krok po kroku pokazujemy, jak efektywnie prowadzić działania sprzedażowe, budować wartość prezentowanej oferty i bronić proponowanej ceny. Popracujemy też nad Twoją efektywnością i umiejętnością planowania.
Jeśli chcesz, by Twój dział handlowy działał jak sprawna maszyna i systematycznie realizował cele sprzedażowe, daj im sprawdzone narzędzia do pracy.
Chcesz mieć w swoim zespole MISTRZÓW SPRZEDAŻY?
Dzięki aktywnym warsztatom uczestnicy będą wiedzieć jak:
stosować nowoczesne techniki sprzedaży, rozwijać techniki poznane na innych szkoleniach
zwiększyć efektywność osobistą i produktywność
jak bronić cenę i negocjować z klientem
budować relację z klientem w oparciu o korzyści
skutecznie zamykać sprzedaż
Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych).
Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C) i mają już doświadczenie w pracy handlowca.
Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.
Praca w małych grupach warsztatowych pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji. Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.
Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:
E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)
Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)
Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)
KursoBOOK "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł)
Łączna wartość bonusów: 488 zł
Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.
ul. P. Skargi 6B
44-337 Jastrzębie-Zdrój
woj. śląskie
NIP: 651-102-47-89