Bezpłatne szkolenie

Menu ×

Szkolenia otwarte
Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog Kontakt

SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane SKUTECZNY HANDLOWIEC - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać?

Szkolenie sprzedażowe

Skuteczny handlowiec - jak budować wartość i efektywnie sprzedawać? to aktywny trening, który dostarcza niezbędnych narzędzi i technik by byś efektownym w działaniu. Jeśli masz za zadanie zdobywać klientów i realizować plany sprzedażowe, a swoje działania chcesz oprzeć na sprzedaży doradczej, to świetnie trafiłeś.


Pokazujemy, jak nie walczyć ceną! Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu. Jeśli masz dość rozdawania rabatów to sprawdź jak możemy Ci pomóc.

Pokazujemy, że cena nie jest najważniejsza w sprzedaży, tylko Twój sposób działania.   

Zgłoś udział na szkolenie dla handlowców>>Zapisz się na warsztat szkoleniowy


Masz dość słuchania wymówek, że klienta: nie jestem zainteresowany lub odkładania decyzję w czasie! Chcesz wiedzieć, jak sobie z tym poradzić?

Chcesz, by sprzedaż była systematyczna i stale rosła…chcesz realizować swoje cele sprzedażowe. 

Chcesz działać mądrze i dobrze wykorzystywać swój czas pracy, aby realizować ambitne cele sprzedażowe.

   

Szkolenie dla handlowcówNA PRAKTYCZNY WARSZTAT, gdzie:

Dowiesz się, jak stworzyć STRUKTURĘ działań sprzedażowych, która realnie rozwiąże problem klienta i nie konkurować ceną.

Dowiesz się jak budować relację i pobudzać potrzeby klientów, dzięki zaangażowaniu i odpowiednim pytaniom. Sprzedaż doradcza.

Poznasz sprawdzony procesy sprzedaży produktów i usług, aby sprzedawać pomimo trudnego rynku i innych tego typu wymówek Klientów.

Dowiesz się jak działać by pozyskiwać więcej klientów, tak aby ilość zawartych transakcji wzrosła. Dowiesz się jak nie walczyć ceną.

 

Dowiesz się jak budować wartość i sprzedawać, aby nie rozdawać rabatów.

Dowiesz się co robić i jak działać by klient nie odkładał decyzji w nieskończoność.

Dowiesz się, od czego zacząć rozmowę by nie usłyszeć: nie dziękuję, nie jestem zainteresowany! Mam już swojego dostawcę itp

Dowiesz się jak skutecznie prowadzić rozmowę, by zamykać sprzedaż.


PROWADZĄCY:


PIOTR JANKOWSKI - trener z dużym doświadczeniem biznesowym zebranym w obszarze sprzedaży, obsługi klienta, technik sprzedaży, budowania efektywnej ścieżki współpracy z klientem. Piotr, jako praktyk, przekazuje sprawdzoną wiedzę z charakterystycznym sobie poczuciem humoru i lekkością w opowiadaniu historii. Na praktycznych przykładach i realnych sytuacjach pokazuje, jak stosować poznane techniki, jak prezentować produkt mówiąc językiem korzyści, jak radzić sobie z obiekcjami czy finalizować transakcje. Pokazuje, że jak nie konkurować ceną i pokazać wartość produktu.

Najlepsze praktyki i doświadczenia stanowią kluczowe elementy szkoleń dedykowanych dla ludzi zajmujących się sprzedażą na co dzień. Siła 25 lat praktyki to wyróżnik, który stanowi zdecydowaną wartość dla uczestników szkoleń. W ich zakres wchodzą, m.in: praca z trudnym klientem, sprzedaż w sektorze bankowym, strategie skutecznej sprzedaży, negocjacje handlowe, standardy profesjonalnej obsługi klienta, finalizacja sprzedaży, budowanie wartości produktu/usługi/firmy, upselling i crosselling.


 

Kliknijhttps://superszkolenia.pl/zgloszenie-online,aby zgłosić udział w szkoleniu.



DOWIESZ SIĘ RÓWNIEŻ JAK:  

prezentować rozwiązania potrzebne klientowi, tak by sam chciał kupić

jak rozmawiać i prowadzić prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta, by cena nie miała znaczenia.

kontraktować rozmowy, by nie były odwlekane i uzyskiwać jasne deklarację by nie tracić czasu

skutecznie pokonywać obiekcje takie jak: „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”

przyspieszyć sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie

skutecznie finalizować transakcje

   

 

Krok po kroku pokazujemy, jak przygotować się do rozmów z klientami, jak radzić sobie z obiekcjami, jak przedstawiać ofertę, jak zaciekawić klienta czy jak zamknąć sprzedaż. Razem z uczestnikami ćwiczymy i przygotowujemy ich idealną rozmowę handlową. Szkolenie da im narzędzia tak, by działali skutecznie, by zmaksymalizować efekty i zwiększyć liczbę transakcji.  Warsztat i ćwiczenia pokażą jak działać, by cena nie była najważniejsza.

   


 

OPINIE KLIENTÓW I UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

   

 

 

 

   

Poznasz techniki pracy:

badania potrzeb klienta odkrywające prawdziwe potrzeby klienta

 prezentacji przez język korzyści i budowania wartości dla klienta, tak by cena była mała ważna.

 prezentowania rozwiązań potrzebnych klientowi tak by sam chciał kupić,

 skutecznego obalania obiekcji jak „nie dziękuję”, „za drogo” czy „nie jestem zainteresowany”,

 kontraktowania klienta, by z satysfakcją zamykać sprzedaż i nie pozwolić na odkładanie jej w czasie.


   

Dzięki temu, że zastosują sprawdzone narzędzia w pracy i będą je wdrażać, ich sprzedaż będzie rosła i nie będą mieli wymówek od skutecznego działania. 

Dostaniesz narzędzia do pracy, by działać skutecznie i realizować cele. Wzmocnisz kompetencje i umiejętność, by osiągnąć  plany sprzedażowe.

   

Kliknijhttps://superszkolenia.pl/zgloszenie-online,aby zgłosić udział w szkoleniu.



OPINIE UCZESTNIKÓW SZKOLEŃ:

 

 

 

 

 

Czas trwania: 2 dni szkoleniowe (16 godzin szkoleniowych). 

Szkolenie skierowane do: osób, które sprzedają produkty i usługi, przedstawicieli handlowych (B2B, B2C), konsultantów i doradców oraz specjalistów ds. sprzedaży. Zapraszamy również szefów sprzedaży - zawsze możesz podzielić się swoją wiedzą ze swoimi współpracownikami. 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestników w pracy.
Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.   
Praca w małych grupach warsztatowych  pozwala na zastosowanie metod coachingowych oraz gwarantuje intensywną, warsztatową formę prowadzenia szkolenia. Dostaniesz wsparcie i nową energię do pracy, dzięki motywacji.
Dostajesz do ręki gotowe narzędzia pracy, które możesz wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką. Każdy uczestnik ma szansę przed szkoleniem wypełnić ankietę przedszkoleniową, by warsztat był jeszcze lepiej dostosowany do jego potrzeb i oczekiwań.

   


Pobierz program tego szkolenia w formie pliku PDF: Pobierz plik
To szkolenie dostępne jest także jako dedykowane!
To szkolenie możemy zorganizować specjalnie dla Twojej firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 696 918 316 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Terminy szkolenia

6-7 Lipca 2023
SZKOLENIA ZDALNE, on-line. Widzimy się LIVE.

Cena

1 690 zł/os. +23% VAT

II, III i IV osoba z firmy na ten sam termin:
1 390 zł/os. +23% VAT

Zapisz się na nasz newsletter, a otrzymasz rabat 300 zł na szkolenie dwudniowe.
Zapisz się tutaj
Po zapisaniu się Twoja cena wyniesie 1 390 zł/os. +23% VAT

Cena zawiera

Konsultacje z ekspertem VIDI
Materiały szkoleniowe
Certyfikat szkolenia

Bonusy w cenie szkolenia

Jako bonus do szkolenia uczestnicy otrzymają wartościowe materiały, które pozwolą skutecznie i systematycznie zwiększać bazę wartościowych i płacących klientów:

  • E-book " ZA DROGO - jak radzić sobie z obiekcją klienta”, pokażemy praktyczne przykłady i wskazówki działania (wartość 97 zł)

  • Szablon: Etapy skutecznej rozmowy handlowej (wartość 97 zł)

  • Szablon, który pozwoli ci określić twojego idealnego klienta (wartość 97 zł)

  • KursoBOOK  "Jak radzić sobie ze stresem?" (wartość 197 zł) 


Łączna wartość bonusów: 488 zł 


Pobierz formularz PDF

Kliknij poniżej, aby pobrać formularz.
Wypełnij go i odeślij mailem na adres szkolenia@superszkolenia.pl

Pobierz formularz

Zgłoszenie on-line

Kliknij, aby zgłosić udział w szkoleniu poprzez formularz on-line.

Kontakt telefoniczny

Skontaktuj się z konsultantem pod podany numer poniżej. Profesjonalni konsultanci rzetelnie pomogą Ci w dokonaniu rezerwacji.

Telefon: 696 918 316

Program szkolenia

UMYSŁ i OSOBOWOŚĆ HANDLOWCA
  • Wykorzystanie najnowszej wiedzy o mózgu w kontekście zachowań, preferencji i decyzji zakupowych klientów.
  • Typologia osobowości.
WIZERUNEK HANDLOWCA
  • Skuteczna komunikacja.
  • Pierwsze wrażenie.
  • Dress code.
LOJALNOŚĆ KLIENTA
  • S.U.P.E.R. postrzeganie handlowca przez klienta.
  • 7 zasad budowania lojalności klientów.
  • Kiedy klient zrywa współpracę – motywy.
UMIEJĘTNOŚCI KOMUNIKACYJNE HANDLOWCA
  • Proces komunikacji z klientem.
  • Unikanie negatywnych wypowiedzi.
  • Jakich informacji potrzebuję i jak je pozyskam?
  • Sztuka zadawania właściwych pytań:
  • ćw. pytania otwarte
  • Efektywne słuchanie.
JAK BYĆ EKSPERTEM I BUDOWAĆ WARTOŚĆ DLA KLIENTA
  • W poszukiwaniu argumentów.
  • 4 ASY sprzedawcy.
  • Budowanie wartości osoby/produktu/firmy.
  • Pewność siebie/autoprezentacja.
  • Cena - kiedy klient wybiera najniższą?
  • Pytania kupno/brak zakupu - ćwiczenia w tej części:
  • ćw. dlaczego?
  • ćw. 4 asy
  • ćw. autoprezentacja
  • ćw. pytania kupno/brak
EFEKTYWNOŚĆ DZIAŁAŃ SPRZEDAŻOWYCH
  • Nawyki pomagające i ograniczające.
  • Zastosowanie języka korzyści.
  • Określanie celów.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. 80/2
  • ćw. nawyki
  • ćw. PCK
  • ćw. 20 korzyści
  • ćw. SMART
OBIEKCJE I ZASTRZEŻENIA
  • Jak radzić sobie z obiekcjami.
  • Reakcje na wymówki klienta.
  • Kontraktowanie i finalizowanie transakcji.
  • Ćwiczenia w tej części:
  • ćw. najczęstsze obiekcje
  • ćw. obiekcje i reakcje
  • ćw. kontraktowanie klienta
PODSUMOWANIE SZKOLENIA
  • Kąsiob - gra sprzedażowa.
  • ZZZ - co zabiorą, zmienią i zostawią uczestnicy szkolenia?
  • gra podsumowująca

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. P. Skargi 6B

44-337 Jastrzębie-Zdrój

woj. śląskie

NIP: 651-102-47-89

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać poprawny adres e-mail
Proszę podać poprawny numer telefonu
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja: WirtuoziKodu.pl

Ustawienia Ciasteczek

Strona korzysta z plików Coookies.

Używamy plików cookies w celu zapewnienia poprawnego funkcjonowania sklepu internetowego, w celu analizy ruchu na naszej stronie oraz pozyskiwania statystyk użytkowania.

Pliki cookies to małe pliki tekstowe, które są używane przez strony internetowe w celu zapisania w przeglądarcepewnych danych o użytkowniku.

Zgodnie z prawem, możemy tworzyć pliki cookies na Twoim urządzeniu tylko jeżeli są niezbędne do funkcjonowania strony internetowej. Pliki cookies, które nie są niezbędne do poprawnego działania serwisu możemy zapisywać tylko za Twoją zgodą.

Ten serwis wykorzystuje różnego rodzaju pliki cookies, niektóre z nich są tworzone i zarządzane przez usługi firm trzecich, które wykorzystywane są na naszej stronie.

W dowolnym momencie możesz zmienić lub wycofać swoją zgodę na pliki cookies. W naszej Polityce Prywatności możesz sprawdzić jakie dane i w jaki sposób są przez nas przetwarzane.

Niezbędne

Niezbędne pliki cookies sprawiają, że strona internetowa jest prawdziwie użyteczna, zapewniają podstawowe funkcje jak identyfikacja sesji użytkownika czy autoryzacja dostępu do zabezpieczonych części serwisu. Strona nie może poprawnie funkcjonować bez tych plików cookies.

Funkcjonalne

Używane do zapewnienia dodatkowej funkcjonalności serwisu (np. działania modułu czatu). Ich brak może spowodować wyłączenie niektórych funkcjonalności.

Statystyczne

Te pliki cookie pomagają nam lepiej zrozumieć w jaki sposób użytkownicy korzystają z naszego serwisu poprzez zbieranie i raportowanie anonimowych danych.

Marketingowe

Używane do śledzenia aktywności użytkownika w serwisie w celu lepszego dopasowania treści marketingowych i reklamowych.