Bezpłatne szkolenie

vcc vcc

Certyfikat jakości szkoleń

Menu ×

Szkolenia dedykowane
Kalendarium Blog
Kontakt

Współpraca z zespole i komunikacja

Superszkolenia Szkolenia otwarte oraz dedykowane Współpraca z zespole i komunikacja

Celem szkolenia  WSPÓŁPRACA I KOMUNIKACJA W ZESPOLE  jest zwiększenie efektywności pracy zespołu i motywacji pracowników oraz komunikacji w zespole, a przede wszystkim uświadomienie korzyści płynących z pracy zespołowej. 

Tworzenie optymalnych warunków koniecznych do sprawnego funkcjonowania zespołu (usprawnienie komunikacji między zespołowej). Szkolenie wzmacnia działanie sił wewnątrzgrupowych oraz pozwala uczestnikom w maksymalny sposób przyjąć odpowiedzialność za proces tworzenia się grupy i kierowania swoją aktywnością. 


Naszym celem jest, by po szkoleniu uczestnicy:

analiza klientapoznali korzyści płynące z pracy zespołowej- wykształcenie  poczucia wspólnoty interesów

budowanie kontaktu poprawili efektywności w zakresie radzenia sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej

rozmowa z klientem  nauczyli się rozwiązywać konflikty w zespole

badanie potrzeb  wykazywali aktywne podejście do pracy

radzenie sobie z obiekcjami  poprawili skuteczne techniki komunikacji i przekazywania informacji

budowanie relacjipodejmować działania inicjujące i usprawniające relację

Krok po kroku pokazujemy jak nasza postawa, to co robimy działa na zespół. Co my możemy dać zespołowi i co otrzymujemy w zamian.  ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach, jakie spotykają uczestnicy w swojej pracy.


 ZOBACZ FILM Z OPINIAMI UCZESTNIKÓW                    referencje ZOBACZ REFERENCJE OD KLIENTÓW


 „Przywódcy rozwijają się, poznając, kim są i co cenią, uświadamiając sobie słabe punkty, które mogłyby pokrzyżować ich plany, pielęgnując nawyk nieustannej autorefleksji i uczenia się.”Chris Lowney


 

Metodologia: ĆWICZYMY - trenujemy na prawdziwych realnych sytuacjach jakie spotykają uczestników w w pracy.

Szkolenia prowadzone przez VIDI Centrum Rozwoju Kadr są szkoleniami narzędziowymi.  Dostajesz do ręki do ręki gotowe narzędzia pracy, które mogą wykorzystać już następnego dnia. 20% czasu szkolenia to teoria (inspiracja) poparta przykładami z życia, a 80% czasu szkolenia to ćwiczenia indywidualne i zespołowe, case studies. Warsztaty szkoleniowe są dynamiczne, wypełnione przykładami, symulacjami i praktyką.


Czas trwania: do ustalenia 

To szkolenie dostępne jest tylko jako szkolenie dedykowane!
To szkolenie zorganizujemy specjalnie dla Państwa firmy. Dopasujemy program, czas i miejsce do Twoich potrzeb. Nie ma możliwości zapisania się na ogólnie dostępny termin.
Aby poznać szczegóły skontaktuj się z nami telefonicznie pod numerem 32 470 11 75 lub złóż zapytanie on-line

Opinie uczestników tego szkolenia

Liliana
Bardzo pozytywne odczucia, zupełnie inne podejście do sprzedaży(...) wyłapywanie swoich błędów
Patrycja
Profesjonalnie, rzeczowo, bardzo miła atmosfera.. dużo ćwiczeń i nowych technik. Sprawdziłam ...działa :)
Paweł z Warszawy
Uważam, że szkolenie to pomoże mi być jeszcze lepszym handlowcem. WIEM ŻE JESTEM NAJDROŻSZY, CIESZY MNIE TO ! - dobrze wydane pieniądze.
Dominika
Chciałabym jeszcze raz podziękować za świetne szkolenie "Skuteczny Handlowiec". Dało do myślenia i pomogło w przeanalizowaniu swojego dotychczasowego podejścia do wielu spraw. Nie tylko pomogło w sferze zawodowej ale zmieniło się ogólnie moje podejście do ludzi. Teraz odnoszę większe sukcesy.
Emilia z Krakowa
Szkolenie przeprowadzone konkretnie z podaniem konkretnych przykładów zachowań Klientów i technik, sposobów radzenia sobie w konkretnej sytuacji.
Ewelina
Szkolenie b.pozytywne, spontaniczne, dające możliwość poruszania indywidualnych problemów.Nie pozostawiono pytań bez odpowiedzi. Ogromny plus- życiowe doświadczenie prowadzącego.
Monika
W pełni profesjonalne szkolenie na dany temat. Szkolenie oraz omówione kwestie dodatkowe zadane przez uczestników. Przykłady pomocne w zrozumieniu sprawy.
Grzegorz
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.
Dominik
Szkolenie prowadzone w bardzo profesjonalny sposób, dużo przykładów...
Marcin
Szkolenie przeprowadzone bardzo profesjonalnie. Uzmysłowiło mi, że popełniam nadal dużo błędów w swojej pracy.

Korzyści

  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania
  • Nauka pracy w zespole
  • Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
  • Podstawy komunikowania się z ludźmi
  • Efektywna komunikacja w zespole
  • Podniesienie skuteczności pracy zespołowej

Cele szkolenia

  • Kompendium wiedzy o komunikacji i związanych z nią zagadnieniach
  • Warsztaty szkoleniowe wskażą jak skutecznie komunikować się w różnych sytuacjach biznesowych, jak być wrażliwym na sygnały wysyłane przez pracowników, jak być przekonującym dla klientów.
  • Nabycie zdolności wywierania wpływu na ludzi.
  • Nabycie zdolności pracy w zespole

Program szkolenia

Zespół
  • Cechy efektywnego zespołu. Na czym polega praca zespołowa
  • Pozytywne i negatywne aspekty istnienia zespołu
  • Analiza słabych i mocnych stron zespołu; co możemy ulepszyć?
  • Osobowość a rola w zespole
Istota i znaczenie pracy zespołowej
  • Praca zespołowa jako kluczowy element sukcesu
  • Wpływ pracy zespołowej na efektywność organizacji
  • Role pojawiające się w grupie i ich znaczenie dla pracy zespołu
Komunikacja w zespole
  • Zasady procesu komunikacji
  • Dobre i złe nawyki komunikacyjne
  • Najczęściej popełniane błędy podczas komunikacji
  • Komunikacja werbalna – jakim jesteś słuchaczem (aktywne słuchanie)
  • Świadomy i nieświadomy poziom komunikacji
  • Techniki wywierania wpływu
Podstawy komunikowania się z ludźmi
  • Komunikowanie się, interakcja, komunikat, przepływ informacji - podstawowe pojęcia
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami partnerów
  • Gotowość do dialogu - utrzymanie kontaktu ( skrzynka kontaktowa)
  • Bariery komunikacyjne
  • 7 zasad kształtowania wypowiedzi
  • Typy i style komunikatów
  • Automatyczne posługiwanie się nawykami językowymi
  • Stosowanie profesjonalnego, ale zrozumiałego języka
  • Znaczenie nazw własnych w komunikowaniu
  • Wyszczególnienia, podkreślenia, zaznaczenia - zasadność stosowania
  • Konstruowanie komunikatu w sytuacjach stresogennych i kryzysowych
Budowanie skutecznej argumentacji motywującej
  • Partnerów do oczekiwanego działania, prawa i techniki perswazji
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami partnerów
  • Bariery komunikacyjne jako jedne z głównych źródeł stresu
  • Motywy postępowania, mechanizmy obronne, biologiczne podstawy psychologii konfliktu
Asertywność w zespole
  • Rozwijanie umiejętności asertywnego zachowania się w różnych sytuacjach społecznych
Co ja mogę dać zespołowi, a co zespół może dać mi? - korzyści płynące z pracy zespołowej
  • Metody angażowania innych w pracę zespołową
  • Budowanie własnej motywacji do pracy w zespole
  • Otwartości na zmiany- w otwartości na zmiany tkwi siła
  • Omówienie przyczyn oporu i sposobów jego przezwyciężania - modyfikacje zachowań
  • Poznanie emocji, jakie towarzyszą zmianom
Przygotowanie się do pracy i działania - reagowanie na zmiany
  • Poznanie zasad relacji międzyludzkich z uwzględnieniem relacji pracowniczych
  • Techniki radzenia sobie z trudnymi społecznie zachowaniami partnerów
Radzenie sobie z trudnymi sytuacjami w pracy zespołowej
  • Konflikt - przeciwstawne poglądy drogą do kreowania nowych rozwiązań
  • Natura emocji i ich znaczenia w relacjach międzyludzkich

Na szkolenie można zgłaszać zagadnienia,które chcą Państwo poruszyć z danego zakresu tematycznego.

Program partnerski VIDI

Zbuduj swoją niezależność finansową, dzięki swoim kontaktom.
Zapraszamy do zapoznania się ze szczegółami uczestnictwa w programie
Szczegóły programu

Kontakt

ul. Opolska paw. 723

44-335 Jastrzębie Zdrój

32 757 00 36

Formularz kontaktowy

Proszę podać imię i nazwisko
Proszę podać telefon kontaktowy
Proszę podać adres e-mail
Proszę wpisać treść wiadomości
Zgoda na przetwarzanie danych osobowych jest wymagana do przesłania zapytania.
© VIDI - Centrum Rozwoju Kadr. Wszelkie prawa zastrzeżone.
Realizacja WirtuoziKodu.pl